راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جزئیات دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت منتشر شد / رونمایی از ره‌نگاشت فین‌تک بانک مرکزی در 30 آبان‌ماه

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان «گذار به بانکداری هوشمند» به همت بانک مرکزی، پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک در روزهای 29 و 30 آبان‌ماه 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود که در دومین روز این همایش، از طرح ره‌نگاشت فین‌تک بانک مرکزی رونمایی خواهد شد.

بانکداری هوشمند؛ مفاهیم، روندها و آثار، نقشه راه بانکداری هوشمند، تجربه مشتری در بانکداری هوشمند و سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری هوشمند ازجمله محورهای اصلی این همایش است.

همچنین، محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ پیمان قربانی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ازجمله سخنرانان افتتاحیه این همایش هستند.

در دو روز این همایش، 15 نشست تخصصی، 13 کارگاه آموزشی، هشت کارگاه ارائه محصول و شش برنامه ارائه مقاله در بازه زمانی هشت صبح تا 18 عصر برگزار خواهد شد. موضوعات نشست‌ها درباره دیفای، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند، امنیت و یادگیری ماشین، اعتبارسنجی، سامانه‌های کشف تقلب و پول دیجیتال بانک مرکزی است. همچنین در فضای نمایشگاهی و فرصت‌های این رویداد حدود ۳۰ شرکت، بانک و هلدینگ حضور خواهند داشت.

علاوه بر این، در روز دوم دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، از ره‌نگاشت فین‌تک بانک مرکزی با حضور مقامات و مسئولان بانک مرکزی رونمایی خواهد شد.

اختتامیه همایش نیز با سخنرانی پیمان قربانی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک برگزار و شرکت‌های برگزیده در زمینه نوآوری شبکه و نظام‌های پرداخت در جشنواره دکتر نوربخش معرفی خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.