راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه می‌توان تتر را بدون کارمزد به کیف‌ پول دیگری در تترلند انتقال داد؟ / انتقال آنی و بدون کارمزد ارز دیجیتال

صرافی تترلند با هدف افزایش سود کاربران در مبادلات تتری آنها امکان «انتقال داخلی» را در این صرافی فراهم کرده است. کاربران تنها با در دست‌ داشتن شماره تماس، ایمیل یا شناسه کاربری کیف‌ پول مقصد می‌توانند به کیف‌ پول یکدیگر ارز دیجیتال تتر انتقال دهند.

مراحل انتقال داخلی در تترلند نیاز به انجام عملیات خاصی ندارد. تنها برای استفاده از قابلیت انتقال داخلی این صرافی باید در این پلتفرم حساب کاربری داشت.

اولین گام برای استفاده از این سرویس آن است که حساب کاربری مبدأ و مقصد تتر به آدرس تترلند باشد. نحوه عملکرد سرویس بدین‌ ترتیب است کاربرانی که تتر را از تترلند بخرند و آن را به آدرس کیف‌ پول تتری دیگری در تترلند واریز کنند، مشمول کسر کارمزد نخواهند شد.

به عبارتی، در‌صورتی‌که هنگام انتقال تتر از تترلند، آدرس حساب کاربری مبدأ و مقصد هر دو تترلند باشد، کارمزد انتقال داخلی تتر بین کیف‌های تترلند رایگان خواهد بود و پس از اتمام تراکنش مبلغ کسرشده کارمزد بلاکچین به کیف‌ پول کاربر بازگردانده می‌شود.


مروری بر مراحل استفاده از انتقال داخلی تترلند


کاربران برای استفاده از این سرویس ابتدا باید به بخش «کیف پول» مراجعه کرده و گزینه «برداشت» را انتخاب کنند. در ادامه با انتخاب گزینه «برداشت تتر» قابلیت انتقال داخلی برای آنها فعال می‌شود.

کاربر در این مرحله با انتخاب گزینه «انتقال داخلی» و با وارد کردن یکی از اطلاعات؛ شماره تماس، ایمیل یا شناسه کاربری کیف‌ پول مقصد می‌تواند انتقال تتری به کیف دیگری در تترلند داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.