راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت توسن در سیزدهمین نمایشگاه کار / مشاوره با کارجویان برای انتخاب بهتر مسیر شغلی

توسن با پیام «دروازه‌ای برای کشف تازه‌هایی از تو» در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف حضور دارد و تیم این شرکت از ۲۱ تا ۲۳ آبان‌ماه با حضور در نمایشگاه کار مشتاق دیدار بازدیدکنندگان است.

ارزش‌های پیشنهادی همکاری در شرکت توسن در این نمایشگاه مبتنی بر رشد و توسعه فردی، کار در یک مجموعه باسابقه و تأثیرگذار در فضایی دوستانه و همدلانه است و منتورهای مجرب توسن، در این نمایشگاه به مشاوره با کارجویان برای انتخاب بهتر مسیر شغلی می‌پردازند.

معرفی آکادمی توسن و برنامه‌های پیش‌ روی آن شامل دوره‌های آموزشی و وبینارهای مهارت‌های نرم و تخصصی از مهم‌ترین بخش‌های غرفه توسن است.

تور بازدید مجازی از محیط کار شرکت توسن، آشنایی با توسن و آخرین موقعیت‌های شغلی فعال در آن از سایر بخش‌های این غرفه در نمایشگاه کار دانشگاه شریف است.

بازدیدکنندگان غرفه توسن می‌توانند با مشارکت در نظرسنجی پلتفرم «چندین»، دیدگاه‌های خود را درباره شرکت ایده‌آل برای کار با سایرین به اشتراک بگذارند.

«چالش‌های شگفت‌انگیز توسن» نیز عنوان یک بازی جذاب است که برمبنای EVPهای توسن طراحی شده و در حاشیه برپایی نمایشگاه در غرفه توسن برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.