راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ORDI در کوینینو لیست شد / ایجادکننده NFT و کیف پول یکپارچه ذخیره دارایی‌های دیجیتال

 به اعلام پلتفرم اکسچنج و معاملات آنلاین رمزارزی و کیف پول امن کوینینو، رمزارز ORDI به‌تازگی به فهرست کوین‌های صرافی ارز دیجیتال کوینینو اضافه شد.

رمزارز اوردینالز Ordinals (ORDI) یک ارز دیجیتال مبتکرانه است که عملکرد آن بر اساس پروتکل بیت‌کوین است. این رمزارز می‌تواند اطلاعاتی مانند متن و تصاویر را به‌عنوان NFT و توکن ارائه کند.

با اینکه دقیقاً مشخص نیست که رمزارز ORDI در آینده چه عملکردی خواهد داشت، اما مزایا و موارد استفاده بالقوه ارائه‌شده توسط این پروژه توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. با تمام این توضیحات به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری باید تمامی نقاط قوت و ضعف و ریسک‌های موجود را در نظر داشته باشید.

 هدف پروژه Ordinals به‌عنوان یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین، ارائه یک بازار غیرمتمرکز برای دارایی‌های دیجیتال است. این پروژه با طراحی کاربرپسند و در دسترس دارای ویژگی‌هایی مانند ایجادکننده NFT و یک کیف پول یکپارچه برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال است. پروژه Ordinals یک تلاش بلندپروازانه بود که در ژانویه ۲۰۲۳ (دی ۱۴۰۱)، قابلیتی به نام اردینال اینسکریپشن (Ordinal Inscription) را توسط یک مهندس نرم‌افزار به روی شبکه بیت‌کوین معرفی کرد.

این پروژه یک الگوی جدید برای خرید، فروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال به روشی غیرمتمرکز، شفاف و ایمن است. ORDI یک توکن ابزار بومی  BRC-20 است که برای تسهیل تراکنش‌های درون پلتفرم استفاده می‌شود.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.