راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب رتبه نخست رشد مبلغ کارت‌خوان توسط پرداخت الکترونیک سپهر / 0.24 درصد رشد در یک ماه

طبق اعلام گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در مهرماه امسال در شاخص سهم مبلغ تراکنش کارت‌خوان فروشگاهی با 0.24 درصد رشد رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، مقایسه عملکرد مهرماه 1402 شرکت پرداخت الکترونیک سپهر نسبت به شهریور سال جاری از منظر رشد تعداد ابزار کارت‌خوان تراکنش‌دار، تعداد ابزار فعال سیستمی اینترنتی و افزایش سرانه مبلغ تراکنش کارت‌خوان، هر يك به ترتيب ٠/٢٥درصد؜، ٠/١٥ درصد؜ و ١٥/٤ درصد نشان از تحقق اهداف سپهر در سهم‌گیری ماهانه با در نظر گرفتن بهبود بهره‌وری در این حوزه‌ها دارد.

سپهر سه فصل‌ گذشته صنعت پرداخت را با شاخص‌های مختلفی در رتبه نخست به پایان رسانده و در فصل جاری و زمستان نیز برنامه رشد چشم‌گیر خود را دنبال می‌کند. به گزارش روابط عمومی این شرکت، سپهر در طول ۹ ماه اخیر افزایش سهم از منظر تعداد کارت‌خوان فروشگاهی را به طور منظم و پایدار محقق کرده و تا پایان سال ۱۴۰۲ روند این توسعه سرعت گرفته و رشد در شاخص بهره‌وری را میسر می‌کند.

شرکت سپهر به‌عنوان بازوی اجرایی شعب بانک صادرات در حوزه بازاربابی و نصب‌ درگاه‌های مختلف پرداخت، افزایش سهم بازار این بانک را یکی از اهداف اصلی خود عنوان کرده است. حالا پرداخت الکترونیک سپهر اعلام کرده طی بررسی‌های صورت‌گرفته از پذیرندگان این شرکت، با توجه به تأمین زیرساخت‌ها و ابزارهای نوین پرداخت همچون پایانه‌های اندرویدی و نرم‌افزارهای اختصاصی صنوف، پرداخت الکترونیک سپهر تجربه کاربری پذیرندگان و دارندگان کارت را بهبود بخشیده و این امر می‌تواند در ماه‌های آتی بهره‌وری این ابزارها را نمایان کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.