راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز در مورد تلفنبانک عسکریه / راهنمای آموزشی

موسسه اعتباری عسکریه در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی ۲۴ ساعته، امکان بهره‌مندی از خدمات وی‍ژه‌ی تلفنبانک را برای دارندگان حساب‌های این موسسه فراهم نموده است.

.

نحوه‌ی استفاده از خدمات تلفنبانک عسکریه

برای استفاده‌ از خدمات تلفن بانک با همراه داشتن کارت شناسائی معتبر به نزدیک‌ترین شعبه‌ی موسسه اعتباری عسکریه مراجعه کرده و فرم درخواست استفاده از خدمات تلفنبانک را تکمیل نمایید.

پس از احراز هویت شما در شعبه، رسانه‌ی تلفن بانک حساب خود با رمز دلخواه فعال نموده و از خدمات عمومی:

  • ۱- اعلام آخرین موجودی
  • ۲- سه گردش آخر حساب
  • ۳- دریافت صورت حساب از طریق دورنگار و…

بهره‌مند شوید.

پس از درخواست استفاده از خدمات تلفن بانک به شعبه، حداکثر پس از گذشت ۷۲ ساعت بهره‌مندی از این سیستم را برای شما دائر می‌گردد.

آن‌گاه با استفاده از تلفن‌های مجهز به سیستم tone و تماس با تلفن‌های ۸-۹۷۱۷۱۰۷-۰۵۱۱ با سیستم تلفن بانک موسسه اعتباری عسکریه ارتباط برقرار نمائید.

.

نکات مهم در استفاده از خدمات تلفنبانک

۱- در صورتی که قصد حذف یا تغییر حساب‌های بانکی تعریف شده را دارید باید به یکی از شعب موسسه مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

۲- رمز عبور (گذر واژه) در سیستم بانکی به عنوان امضای صاحب حساب محسوب می‌شود؛ هیچ زمان آن را در اختیار دیگران قرار ندهید و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

۳- در زمان تکمیل کردن فرم درخواست، ارائه‌ شماره تلفن همراه و آدرس دقیق پست الکترونیکی برای ارسال گردش حساب و آخرین مانده به آدرس اینترنتی در تلفن بانک الزامی است.

موسسه اعتباری عسکریه برای خدمات تلفنبانک هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد.

منبع: موسسه اعتباری عسکریه

1 دیدگاه
  1. موسی بخشی می‌گوید

    سلام چرا اینقدر خدمات بانکی برای مهاجرین محدود شده لطفا رسیدگی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.