راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسل جدید شعبه‌های بانک سامان: هوشمند استفاده کنید

بانک سامان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات جدید بانکداری ایران است. هر چند که ممکن است بعضی مواقع بازار را هم به دیگران واگذار کرده باشد اما نباید از هوشمندی‌های این بانک  و ابداعاتی که در بانکدای ایران داشته است به راحتی گذر کرد. آخرین خلاقیت سامانی‌ها در طراحی شعبه‌های آنها دیده شده است. خبر رسیده که شعبه جدید باغ فردوس بانک سامان در آبان ماه۹۰ با نگاه و طراحی متفاوتی افتتاح شد.

گفته می‌شود این شعبه با نگاه ارج نهادن به مشتریان، مشتری مداری و ترویج بانکداری الکترونیک و توجه به سه اصل راحتی، اعتماد و سرعت و رعایت شعار جدید «زندگی راحت‌تر» طراحی شده که مشتریان با ورود به شعب بانک سامان در‌‌ همان ورودی بانک از طریق خدمات الکترونیکی اقدام به انجام فعالیت‌هایشان کنند و در راستای رفاه حال مردم تا جای ممکن زمان خود را در شعب صرف ننمایند.

در شعبه باغ فردوس پس از فضایی جهت استفاده مشتریان از اینترنت بانک و خدمات الکترونیکی، لابی تلر به منظور راهنمایی مشتریان با هدف هدایت آن‌ها به سمت جایگاه صحیح در شعبه در نظر گرفته شده است.

درنظر گرفتن جایگاهی برای ارائه خدمات اولیه همچون واریز و برداشت وجوه و انتقال وجه در سومین بخش شعبه قرار دارد که در این فضا با این تفکر تعبیه شده که مشتریانی که نیاز به سطح اول خدمات دارند در کمترین زمان ممکن این خدمات را دریافت نمایند.

در بخش بعدی شعبه باغ فردوس، جایگاهی برای دریافت سطح دوم خدمات شامل افتتاح سپرده، ارسال حوالجات ارزی، واگذاری چک، تسهیلات و… برای مشتریان عزیز وجود دارد.

درشعبه جدید باغ فردوس همچنین فضایی برای مذاکره با مشتریان ویژه درنظر گرفته شده است تا بتوان خدمات ویژه را ارائه نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.