راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسکا در دو عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت تسکا که ارائه‌دهنده راهکارهای نوین فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیک است، جهت توسعه و تکمیل نیروی انسانی خود مسئول دفتر مدیرعامل و کارشناس بازرگانی استخدام می‌کند.

توانمندی، ویژگی‌های فردی و شرایط احراز شرکت تسکا برای استخدام مسئول دفتر مدیرعامل و کارشناس بازرگانی به شرح زیر است:

مسئول دفتر مدیرعامل

توانمندی:

  • توانایی مدیریت و پیگیری امور مربوطه
  • مسلط به نامه‌نگاری و مکاتبات اداری
  • توانایی حل مسئله، پیگیر و نتیجه‌گرا
  • توانایی مدیریت زمان و انجام چند کار به طور هم‌زمان
  • توانایی گزارش‌دهی

ویژگی‌های فردی:

  • مسئولیت‌پذیر، متعهد، دقیق و منظم
  • علاقه‌مند به یادگیری و پیشرفت شخصی
  • دارای مهارت ارتباطی بالا، خوش‌برخورد و پرانرژی

شرایط احراز:

  • حداقل پنج سال تجربه مرتبط

Commercial Expert

Job Description

  • Planning, performing and coordinating all foreign procurement affairs
  • Preparing purchase orders
  • Obtaining and registering orders in NTSW, CRA, WMS
  • Preparing shipping documents, import process, payments documents and etc.

Requirements

  • Proficiency in Special Economic Zones rules
  • Proficiency in customs clearance procedures and EPL portal
  • Proficiency in logistics and transportation
  • Proficiency in inspection and insurance rules
  • Fluency in English
  • Ability to work under pressure
  • Highly organized and detail-oriented
  • Minimum Bachelor’s degree
  • 4 years of experience
  • Age Range: 25~30

در این زمینه، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل hr@teskaco.com با شرکت تسکا در ارتباط باشند.

طبق این گزارش، توسعه سامانه تسکا که با نام تجاری «تسکا» شناخته‌ شده، دامنه فعالیت‌های گسترده‌ای شامل مشاوره، تأمین، اجرا و پشتیبانی تجهیزات پیشرفته ذخیره‌سازی، پردازشی، زیرساخت و امنیت اطلاعات برندهای بین‌المللی مانند HPE ،Dell EMC ،IBM ،HDS ،Cisco را دارد. همچنین این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک با اخذ نمایندگی از شرکت BBPOS هنگ‌کنگ و نیز با راه‌اندازی استارتاپ پولام، راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.