راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طبق رتبه‌بندی‌ بین‌المللی برندهای مطرح کارت‌خوان توسط نیلسون‌ریپورت / شرکت سنترم مقام چهارم جهان را کسب کرد

شرکت اندیشه‌نگار پارس، نماینده انحصاری فروش شرکت پایانه‌های فروشگاهی و کارت‌خوان سنترم در ایران اعلام کرد که بر اساس گزارش نشریه نیلسون‌ریپورت از بازار جهانی تأمین تجهیزات پرداخت، شرکت Centerm با افزایش سهم خود از بازار جهانی کارت‌خوان در سال 2022، موفق به کسب رتبه چهارم جهان شده است.

برند Centerm با این افزایش سهم موفق شده فاصله خود را با جایگاه سوم رتبه جهانی به کمتر از یک درصد برساند و با افزایش فروش در سال 2023 به کسب رتبه‌های بالاتر در این جدول امیدوار است.

شرکت اندیشه‌نگار پارس در حال حاضر تولید محصولات دستگاه کارت‌خوان  خود را تحت برند «سهند» بر پایه فناوری Centerm در دو خط مجزا شامل دستگاه‌های اندرویدی و لینوکسی در منطقه ویژه اقتصادی پیام آغاز کرد و ظرفیت تولید سالانه بیش از 200 هزار دستگاه از این برند مطرح جهانی را در کشور ایجاد کرده است. این محصولات به لحاظ طراحی، کیفیت عملکرد و امنیت تماماً منطبق با فناوری‌های روز و استانداردهای جهانی هستند.

نشریه تخصصی و بین‌المللی نیلسون‌ریپورت توسط متخصصان صنعت پرداخت و بانکداری، مؤسسات مالی و سرمایه‌گذاران به‌عنوان یک نشریه معتبر در صنعت پرداخت جهان شناخته شده و ارزیابی‌ها و تحلیل‌های ارائه‌شده از روند بازار، راه‌اندازی خدمات و محصولات پرداختی و رویکردهای نظارتی و معرفی فناوری‌های نوین مؤثر در صنعت پرداخت در این نشریه، مورد استناد و استفاده فعالان حوزه بانکداری و پرداخت در کشورهای مختلف قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.