راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تترلند از راه‌اندازی سرویس گیفت‌کارت خبر داد / قابلیت‌های گیفت‌کارت تترلند

تترلند از فعال‌شدن سرویس «گیفت‌کارت» برای کاربران خود خبر داد. با اضافه‌شدن این سرویس، کاربران تترلند از‌ طریق حساب کاربری خود می‌توانند اشتراک سرویس‌های مختلف جهانی مثل نتفلیکس، اپل، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اسپاتیفای و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر را تهیه کنند.

گیفت‌کارت‌ها در ‌واقع کارت‌های اعتباری دیجیتالی هستند که برای شارژ حساب کاربری پلتفر‌م‌های آنلاین گوناگون استفاده می‌شوند و این کارت‌ها معمولاً تاریخ انقضا ندارند. این سرویس که با همکاری گیف‌کارت (Gifkart) راه‌اندازی شده، یکی دیگر از محصولات سکوی تبادل رمزارزی تترلند به شمار می‌آید.

گیفت‌کارت پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، آیتونز، آمازون، اسپاتیفای، مایکروسافت ازجمله گیفت‌کارت‌های فعال در تترلند هستند. دسترسی به بازی‌های پولی و آپدیت بازی‌ها و قابلیت‌های جدید، نرم‌افزارها و بازی‌های پولی اپل و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و تازه‌ترین امکانات آن، دسترسی به اپ‌استور، کتابخانه و منابع مختلف آمازون به‌صورت الکترونیکی، دسترسی به میلیون‌ها موسیقی، موزیک‌ویدئو و پادکست و دسترسی به نرم‌افزارهای پولی مایکروسافت از جمله قابلیت‌های گیفت‌کارت‌های تترلند اعلام شده است.

همچنین تترلند اعلام کرده که سرعت، راحتی و بی‌نیازی به تراکنش‌های بین‌بانکی از جمله مزیت‌های خرید گیفت‌کارت از این سکوی تبادل رمزارز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.