راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش شش‌ماهه فعالیت تپسی در سامانه کدال نشان می‌دهد / وصول ۴۷۱ میلیارد تومان درآمد

گزارش فعالیت شش‌ماهه تپسی منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ در کدال منتشر شده است. طبق این گزارش، تپسی در دوره شش‌ماهه امسال، ۴۷۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که در مقایسه با دوره شش‌ماهه مشابه سال گذشته بیش از ۸۳ درصد رشد داشته است.

این در حالی است که بررسی گزارش کدال از درآمد شناسایی تپسی در شش‌ماهه سال گذشته نشان می‌دهد که این شرکت در شش‌ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ معادل ۲۵۷ میلیارد تومان درآمد کسب کرده؛ بنابراین درآمد تپسی با رشد بیش از ۸۳درصدی مواجه شده است.

تپسی اولین استارتاپ ایرانی حاضر در بازار سرمایه است که بررسی گزارش کدال از درآمد شناسایی این شرکت در شش‌ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ نشان می‌دهد در این مدت معادل ۴۷۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرده و برآورد می‌شود درآمد شش‌ ماه دوم سال آن به ۷۳۲ میلیارد تومان برسد.

همچنین سود عملیاتی تپسی با رشد ۲۴۴درصدی از ۳۰ میلیارد تومان در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ به ۱۰۳ میلیارد تومان در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ رسیده است.

عمده‌درآمد تپسی نیز از محل کمیسیون دریافتی از رانندگان است که مبلغ این درآمد در شش‌ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ معادل ۴۴۹ میلیارد تومان بوده است.

جالب است بدانید هزينه ماليات بر درآمد تپسی نسبت به مدت مشابه سال قبل سه‌برابر شده است. هزینه مالیات بر درآمد این شرکت در دوره مالی ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ رقمی معادل ۵.۵ میلیارد تومان بوده که این عدد در دوره مالی ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به ۱۵.۵ میلیارد تومان رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.