راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پارت ارتباط آوا در چهار عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت اطلاع‌رسانی پارت ارتباط آوا از سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه راهکارهای جامع پرداخت، بانکداری الکترونیک، توزیع و پشتیبانی پایانه‌های فروش (دستگاه‌های کارت‌خوان) شروع به فعالیت کرده است. این شرکت جهت ارائه راه‌حل‌های نوین، تأمین و پشتیبانی تجهیزات باکیفیت در صنعت پرداخت به‌عنوان تکمیل‌کننده چرخه کسب‌و‌کار، اقدام به توسعه خدمات خود کرده و با شعار آوای خوش پرداخت، نمایندگی انحصاری شرکت مورفان را اخذ کرده است.

اکنون شرکت پارت ارتباط آوا جهت تکمیل نیروی انسانی خود در چهار عنوان شغلی کارشناس بازرگانی، کارشناس کال‌سنتر، کارشناس تست نرم‌افزار و کارشناس تعمیرات پایانه‌های فروشگاهی دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس بازرگانی

شرح موقعیت شغلی:

  • مسلط به ورد و اکسل
  • آشنا به رویه‌های واردات (انجام امور مربوط به ثبت سفارش، گمرکی، حمل و لجستیک)
  • آشنایی متوسط با زبان انگلیسی
  • انجام امور اداری واحد بازرگانی (مستندسازی، ارائه گزارشات مربوطه و مکاتبات مرتبط)
  • دارای مهارت ارتباطی و درک مناسب از شرایط کاری و محیطی 
  • نتیجه‌گرا و پیگیری تا حصول نتیجه

حداقل سابقه کار:

یک سال

سابقه کاری: یک سال سابقه حوزه بازرگانی و واردات (خرید خارجی)

موقعیت مکانی:

تهران، محدوده غرب

نوع همکاری:

تمام‌وقت

کارشناس تست نرم‌افزار

شرح موقعیت شغلی:

  • حصول اطمینان از عملکرد درست ویژگی‌های نرم‌افزار توسعه‌داده‌شده
  • طراحی و ارائه سناریوهای تست نرم‌افزار و مستندسازی آنها
  • مستندسازی مشکلات گزارش یا شناسایی‌شده نرم‌افزار
  • انجام تست‌های دوره‌ای کاربری محصول و تهیه گزارش‌های مربوطه
  • اجرای متدهای تست کنترل کیفیت و حصول اطمینان از عملکرد مطلوب بخش‌های مختلف نرم‌افزار
  • گزارش‌دهی مناسب نتایج سناریوهای تست و ریپورت باگ‌ها
  • انجام پیگیری‌های لازم برای رفع باگ‌ها و تست مجدد سناریوها
  • حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط در حوزه پرداخت و تست دستگاه‌های کارت‌خوان

حداقل سابقه کار:

یک سال

موقعیت مکانی:

تهران، محدوده غرب

نوع همکاری:

تمام‌وقت

کارشناس تعمیرات و پایانه‌های فروشگاهی

شرح موقعیت شغلی:

  •  تست مونتاژ و تعمیر بردهای الکترونیک دستگاه کارت‌خوان
  • آشنایی با قطعات SMD
  • دارای روحیه کار تیمی
  • علاقه‌مند به تحقیق و مهندسی معکوس 

موقعیت مکانی:

تهران، محدوده غرب

نوع همکاری:

تمام‌وقت

کارشناس کال‌سنتر

شرح موقعیت شغلی:

  • روابط عمومی بالا، توانایی برقراری ارتباط با مشتریان
  • علاقه‌مند به کار پاسخگویی تلفنی
  • صبر و شکیبایی در مکالمه با مشتریان
  • دارای فن بیان شیوا و صحیح
  • آشنایی با word ،Excel و تسلط به تایپ فارسی
  • آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • مسئولیت‌پذیر و توانایی کار گروهی
  • روحیه مشتری‌مداری
  • پیگیری شکایت مشتریان تا حصول نتیجه
  • آشنایی کافی به تهیه گزارش
  • افزایش رضایتمندی مشتریان

حداقل سابقه کار:

یک سال

حقوق:

حقوق پایه (وزارت کار)

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به ایمیل hr@peava.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.