راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه محصولات به‌روز با بهره‌مندی از مدیریت دانش / پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق به دریافت گواهینامه چهار ستاره مدیریت دانشی شد

ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی روز چهارشنبه، نوزدهم مهرماه برگزار شد و پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق به دریافت گواهینامه چهار ستاره شد.

این کنفرانس که هر ساله توسط انجمن مدیریت ایران، با هدف توسعه و اعتلای سرمایه انسانی سازمان، بهبود بهره‌وری سرمایه انسانی از طریق کسب تجارت برتر و تعمیق کارکردهای سرمایه‌های دانشی در اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود، شرکت‌هایی را که مطابق با استاندارهای جهانی KM4D هستند ارزیابی و رتبه‌بندی می‌کند.

این دوره از کنفرانس که با محورهایی چون فرهنگ یادگیری در نوآوری سازمانی، مدل‌های بازنگری و تحول سرمایه ساختاری، درس‌آموخته‌های سرمایه‌های دانشی مبتنی بر تحول دیجیتال و تسریع پذیرش فناوری از طریق یادگیری ماشینی، یادگیری افزوده و هوش مصنوعی و … بوده است، در ششمین دوره خود رویکرد سرمایه دانشی را دنبال کرده است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که یکی از شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت الکترونیک کشور است، در اهداف خود همواره بهبود کیفیت زندگی با توسعه راهکارهای پرداخت نوآور و هوشمند را در نظر داشته است. ازاین‌رو با ارائه محصولات به‌روز و نوآور همواره در راستای تسهیل امور پرداخت برای مشتریان خود گام برداشته که این مهم بدون بهره‌مندی از مدیریت دانش امکان‌پذیر نبوده است. این شرکت که با راهبری فعالیت‌های خود در سطح سرمایه انسانی سازمان به توسعه دانش جمعی و اعتلای آن پرداخته، از سال 1398 در این کنفرانس شرکت داشته و هر ساله موفق به بهبود و ارتقاء سطح مدیریت دانشی سازمان شده است.

شایان‌ذکر است پرداخت الکترونیک پاسارگاد در پنج دوره متوالی شرکت در این کنفرانس، موفق به دریافت جایزه‌ها و گواهینامه‌های معتبر این کنفرانس بین‌المللی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.