راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عملکرد شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در گزارش شهریورماه شاپرک نشان داد / رشد 0.31درصدی سهم پرداخت الکترونیک سپهر در تعداد کارت‌خوان فروشگاهی

در گزارش اقتصادی شهریورماه شاپرک،  شرکت پرداخت الکترونیک سپهر رشد 0.31درصدی در سهم تعدادی کارت‌خوان فروشگاهی و کاهش 0.019درصدی نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها را کسب کرده است.

به گزارش روابط‌ عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، در گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در شهریورماه امسال در شاخص سهم تعدادی از کارت‌خوان فروشگاهی با 0.31 درصد رشد مواجه شده است.

مقایسه عملکرد شهریورماه ١٤٠٢ شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از منظر خطای پذیرندگی نسبت به مردادماه کاهش 0.019درصدی را نشان می‌دهد. براساس اعلام شاپرک، رقم شاخص خطای پذیرندگی به کل تراکنش برای شرکت سپهر طی شهریورماه 0.01 درصد بوده است. سپهر در ماه مورد گزارش توانسته رتبه نخست در شاخص خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها را کسب کند.

در این زمینه، تدوین استراتژی توسعه‌ای جدید برای شرکت پرداخت الکترونیک سپهر موجب شد این شرکت با رویکردی متفاوت به عرصه بازاریابی ورود یابد و بتواند رتبه نخست در شاخص سهم بازار از تعداد پایانه‌های نصب‌شده را طبق گزارش اقتصادی شاپرک کسب کند.

طبق این گزارش، سپهر در راستای توسعه مداوم و متناسب با اهداف بازاریابی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تلاش دارد استراتژی‌های خود را به‌صورت یکپارچه بین بانک صادرات ایران و این شرکت اجرایی کند.

این شرکت در راستای توسعه استراتژیک خود در حوزه بازار، تمرکز ویژه‌ای بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طی یک سال اخیر داشته و این مهم را در راستای عرضه بهترین سرویس به مشتریان کلان و ارتقای سطح سرویس به مشتریان خرد در اهداف استراتژیک سازمانی جای داده است. همین امر موجب شد سپهر بتواند در شهریورماه سال جاری رتبه نخست در شاخص عملکرد از منظر خطای پذیرندگی را کسب کند.

همچنین پرداخت الکترونیک سپهر طی سال گذشته همواره به دنبال بهبود مداوم زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در کنار توسعه بازار بوده است. این شرکت در برنامه عملیاتی خود در سال ١٤٠٣ که پیش‌زمینه اجرایی آن از آذرماه سال جاری کلید می‌خورد، تلاش دارد در تمامی ابعاد و شاخص‌های عملکردی سهم مناسبی از بازار صنعت پرداخت اخذ کند تا ضمن ارائه خدمت بهینه به مشتریان فعلی خود، از طریق بهبود سطح سرویس‌دهی بازارهای جدید را فتح کند.

گفتنی است این شرکت در سه‌ماهه پایانی سال مالی خود (منتج به آذر ١٤٠٢)، ضمن رشد در شاخص‌های مختلف که همسو با برنامه‌های کلان بازاریابی بانک معظم صادرات است، در حوزه شاخص‌های عملکردی مالی نیز دستاوردهای خوبی را محقق خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.