پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تصویرسازی راه حلی برای ایجاد وفاداری سازمانی
تصویرسازی سازمانی به عنوان یکی از جدیترین مولفههای ایجاد وفاداری سازمانی میتواند نقش شایانی در ایجاد اعتبار در بین رقبا و مخاطبان سازمان داشته باشد که در بسیاری از موارد با ارائهای مخدوش همراه است.
علی شوقی بنام دبیر دومین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی با بیان مطلب فوق افزود: «در بسیاری از سازمانها شاهد این نکته هستیم که برخلاف کارکردها و مسئولیتهای سازمان، تصویری که در ذهن مخاطب و جامعه هدف نقش میبندد تصویری مخدوش و با ابهامات فراوان است که در بسیاری از موارد باکاهش اعتبار سازمان در بین رقبا و بازار روبهرو میباشد.»
وی افزود: «تصویر سازمانی همانند تصویر بیرونی شخصی است که در ارتباطگیری با مخاطب نقش به سزایی را ایفا میکند و سازمان با ایجاد تصویری مناسب در ذهن مخاطب خود می توانند با افزایش اعتبار و نفوذ در مخاطب از ظرفیتهای ناشناخته بازار برای سازمان خود بهره بگیرد.»
شوقی بنام ادامه داد: «در طراحی تصویر سازمانی پارامتری که مورد توجه می باشد، دارا بودن سند استراتژیک در زمینه تصویر سازمانی است و در طراحی سند استراتژیک قسمتی مربوط به تصویرسازی سازمانی میباشد که در آن میتوان این نکته را مدنظر قرار داد که با تغییر در مدیریت سازمان این تصویر دچار آسیب نشده و از ارایه های سلیقهای پرهیز میگردد.»
دبیر دومین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی تأکید کرد: «با توجه به اینکه در طراحی سند استراتژیک سازمانی میبایست مولفههایی نظیر تجزیه و تحلیل شرایط، نقاط قوت و ضعف، فرصتها و تهدیدها مورد توجه قرار گیرد تصویر سازمانی در ارایه هرچه بهتر و مناسبتر سازمان میتوانند نقش موثری بازی کند.»
دبیر دومین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی ادامه داد: «در بعضی از سازمانها با توجه به اینکه سازمان دارای سند استراتژیک نیز هست، شاهد این نقصان میباشیم که در اینباره میبایست موارد دیگری مورد بررسی قرار گیرد که از آن جمله میتواند به این مبحث اشاره کرد که با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و تغییر ذائقه مخاطب سازمان همچنان اصرار به ارائه تصویر سنتی از خود دارد و نتوانسته واقعیتهای افزوده را به سند سازمان خود اضافه نماید و مخاطب در بیان درخواستهای خود پیشی گرفته است و به همین دلیل سازمان پیش روی سازمانی است که برای آینده مخاطب خود پیش فرضهای مناسب طراحی کرده باشد و بتواند همواره پاسخگوی مخاطبان خود باشد.»
لازم به یادآوری است کارگاه روابطعمومی حرفهای و برنامهریزی ارتباط با رسانهها، کارگاه روابطعمومی حرفهای و استانداردسازی هویت سازمانی، کارگاه روابطعمومی حرفهای و روزنامهنگاری نوین و کارگاه روابطعمومی حرفهای و اجرای پروتکلهای تشریفات، چهار کارگاهی است که در دومین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی برنامهریزی شده است.
علاقمندان به حضور در این کنفرانس میتوانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه و یا با شمارههای 88922783-88922782 تماس حاصل نمایند.