راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم پانزدهمین سالروز تأسیس تاپکیش برگزار شد / تلاش برای ارائه خدمات مناسب بانکی

مراسم پانزدهمین سالروز تأسیس شرکت تجارت الکترونیک پارسیانکیش با حضور مدیران، معاونین و کارمندان در سه ساختمان مرکزی، عملیاتی و کارخانه واقع در میرداماد، مجتمع فنی اتحاد و کارخانه پرند به طور هم‌زمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)، در این مراسم اعضای هیئت‌مدیره و نوید غلامی، مدیرعامل شرکت تاپکیش در جمع کارکنان حضور یافته و سالروز تأسیس شرکت را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم شیرین شهبازی، مدیر اجرایی به‌عنوان نماینده مدیرعامل و هدی پژوم، مدیر منابع انسانی پیام تبریک مدیریت را با اهدای گل به سمع و نظر همکاران دیگر واحدها رساندند.

بخشی از پیام نوید غلامی خطاب به کارکنان تاپکیش به شرح زیر است: «امروز هجدهم شهریورماه 1402 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش، قدم در پانزدهمین سال آغاز به کار خود می‌گذارد. در این 15 سال همواره بر این عهد بوده‌ایم که مناسب‌ترین خدمات را در حوزه بانکداری و فناوری اطلاعات به نیکو مردمان سرزمین‌مان ایران ارائه کنیم.

‌‎سعی و تلاش را با دانش و فناوری در هم آمیخته‌ایم تا همواره از پیشگامان این راه باشیم. ‌‎در طی این مراحل پرپیچ‌وخم همواره تکیه و امید من و سایر مدیران شرکت بعد از یگانه پروردگار به شما همکاران عزیز و سختکوش در شرکت تاپکیش است.»

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش که با نماد بورسی تاپکیش نیز شناخته می‌شود در سال 1387 جهت انجام فعالیت‌های بازرگانی مجموعه بانک پارسیان تأسیس شد. عمده فعالیت‌های شرکت در زمینه خدمات بازرگانی، تولید، پشتیبانی فنی، تجهیزات بانکداری و تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.