راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین سبد بینوست در تترلند اضافه شد / B100 ترکیبی بهینه از رمزارزهای برتر

تلاش‌های بینوست و تترلند به‌منظور ارتقای دسترسی سرمایه‌گذاران ایرانی به بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. این دو مجموعه، به‌عنوان پیشگامان ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع و امن، در جدیدترین اقدام خود سبدB100  را به فهرست سبدهای موجود در تترلند اضافه کرده‌اند.  

این سبد، ترکیبی بهینه از تعدادی رمزارز از بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار است که در کنار بیت‌کوین و اتریوم از رمزارزهای با پتانسیل رشد بالاتر هم استفاده می‌شود. بینوست، برای این سبد به صورت مداوم بازار را رصد می‌کند و با مدیریت فعال، از ریزش سنگین ارزش دارایی‌ها در ریزش‌ها جلوگیری کرده و در صعودها سود بالاتری از متوسط بازار ایجاد می‌کند.

بینوست، دلیل انتخاب ۱۰۰ رمزارز برتر را شرایط فاندامنتال مطمئن‌تر آنها نسبت به دیگر ارزهای بازار اعلام کرده و معتقد است با وزن‌دهی صحیح و مدیریت فعال می‌توان عملکرد سرمایه‌ای بهتر از عملکرد کلی ۱۰۰ رمزارز برتر بازار به دست آورد. بینوست بر این باور است که با استفاده از سبد B100، سرمایه‌گذار به جای اینکه مدام دغدغه انتخاب رمزارز داشته باشد، می‌تواند با چند کلیک ساده به سبدی مناسب از رمزارزهای مختلف دسترسی یابد و ریسک کلی سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهد.

یکی از ویژگی‌های جذاب سبد B100، قابلیت نقدشوندگی بالا و خرید آسان واحدهای آن است. کاربران به راحتی می‌توانند از طریق تترلند، واحدهای سبد مورد نظر را خریدوفروش کنند. تترلند به‌عنوان یک سکوی تبادل رمزارز معتبر در ایران، بستر امنی برای دسترسی آسان کاربران به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فراهم کرده است.

بعد از سبد Bdefi و BGC، این سومین سبد ارز دیجیتال است که در تترلند ارائه شده و مدیریت آن بر عهده بینوست است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.