راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

احراز هویت دیجیتال برای صرافی‌های رمزارزی / نرخ تبدیل بالای 80 درصد با سرویس یوآیدی

احراز هویت یکی از نیازمندی‌های کاربران برای فعالیت در پلتفرم‌های رمزارزی است. یکی از مسائلی که در حال حاضر بسیاری از صرافی‌های رمزارزی با آن درگیر هستند اجبار احراز هویت و در نتیجه آن، کاهش کاربران ورودی است. اجبار احراز هویت بدون توجه به تجربه کاربری و استفاده از فناوری‌های نوین، باعث می‌شود نرخ تبدیل کاربران فعال در پلتفرم به کاربران ورودی کاهش یابد.

علاوه بر این موضوع، عدم جلوگیری از جعل هویت و درگیری متناوب با پلیس فتا، می‌تواند تمرکز این پلتفرم‌ها را برای توسعه محصولات و فیچرهای مختلف در حوزه تخصصی کاهش دهد و به تناسب سهم بازارشان نیز گسترش پیدا نکند.

سرویس یوآیدی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در کنار تجربه احراز هویت در پلتفرم‌های مختلف، این دو مسئله را حل می‌کند. سرویس یوآیدی با تعریف فرآیند احراز هویت با تجربه کاربری متناسب با نیاز کاربر و سرعت بالا و زمان کم انجام فرآیند احراز هویت، طبق داده‌های عملیاتی نرخ تبدیل بالای 80 درصد را محقق می‌کند و هم‌زمان با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، با دقت بیش از 99درصدی از جعل هویت جلوگیری می‌کند.

با سرویس یوآیدی، پلتفرم‌های تبادل رمزارز می‌توانند علاوه بر جدی گرفتن شناسایی و احراز هویت کاربران خود، مستقیماً درگیر این موضوع نشوند و تمرکز خود را روی توسعه فیچرهای مورد نیاز قرار دهند.


فرآیند احراز هویت دیجیتال در یوآیدی


در فرآیند یوآیدی هم‌زمان نیازمندی‌های پلیس فتا محقق شده و تجربه کاربری متناسب با نیاز کاربر نهایی برآورده می‌شود.

مهم‌ترین مرحله احراز هویت در فرآیند یوآیدی، اخذ ویدئوی سلفی و بررسی زنده‌بودن تصویر و تطبیق چهره زنده کاربر با عکس کارت ملی اوست. در مرحله ویدئوی سلفی، کاربر تنها یک ویدئوی سلفی پنج‌ثانیه‌ای ضبط می‌کند و بدون هیچ درخواست واکنشی یا بدون گفتن جمله خاصی، زنده‌بودن و تطبیق چهره انجام می‌شود.

علاوه بر آن فرآیند احراز هویت در یوآیدی می‌تواند متناسب با فرآیند درخواستی مشتریان، سفارشی‌سازی شود.


یوآیدی چگونه نرخ تبدیل بالای 80درصدی را محقق می‌کند؟


یوآیدی با طراحی ساده‌ترین و کامل‌ترین فرآیند احراز هویت و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بدون ضربه به تجربه کاربری، باعث شده سرعت احراز هویت افزایش یابد. علاوه بر آن، به دلیل عدم درخواست واکنش یا گفتن جمله خاصی در ویدئوی سلفی، کاربران به‌راحتی می‌توانند از مرحله بررسی زنده‌بودن تصویر و تطبیق چهره عبور کنند.


اتمام فرآیند احراز هویت در کمتر از سه دقیقه


کاربر در فرآیند احراز هویت یوآیدی چهار الی شش مرحله را طی می‌کند که طبق آمار عملیاتی، بیش از 84 درصد کاربران زیر دو دقیقه فرآیند را به اتمام می‌رسانند. بنابراین کاربران می‌توانند فرآیند احراز هویت یوآیدی را زیر سه دقیقه انجام دهند.

متقاضیان با ثبت‌نام و احراز هویت ثنا با استفاده از یوآیدی در سامانه ثنا، می‌توانند از همه خدمات قوه قضائیه به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری بهره‌مند شوند.


توجه به نیازهای کاربران نهایی


علاوه بر این، یوآیدی با پشتوانه تجربی خود و آموزش الگوریتم‌های هوش مصنوعی‌اش در طول سال‌های فعالیت، می‌تواند احراز هویت در لحظه را انجام دهد. به این معنی که بلافاصله بعد از اتمام فرآیند احراز هویت توسط کاربر، پاسخ احراز هویت به مشتریان (بیزینس‌ها) ارسال شود. طبق داده‌های عملیاتی، ارسال نتیجه احراز هویت به بیزینس فارغ از تعداد تراکنش‌ها در ثانیه، کمتر از 10 دقیقه طول می‌کشد.

یوآیدی علاوه بر توجه به نیازهای کاربران نهایی، به نیازمندی‌های یک سرویس احراز هویت دیجیتال در سمت مشتریان نیز توجه کرده است.


دقت احراز هویت بالای 99 درصد


یکی از نیازمندی‌های مشتریان در مورد احراز هویت، اطمینان از دقت الگوریتم‌های هوش مصنوعی مورد استفاده در سرویس است که این موضوع، مهم‌ترین مزیت یوآیدی است. یوآیدی به‌عنوان ارائه‌دهنده سرویس احراز هویت دیجیتال در ایران، فعالیت گسترده‌ای در خصوص آموزش الگوریتم‌های بررسی زنده‌بودن تصویر و تطبیق چهره کرده که با توجه به داده‌های عملیاتی، هر دو الگوریتم دقت بالای 99درصدی ارائه داده‌اند.

از این رو، مشتریان می‌توانند اطمینان حاصل کنند کاربرانی که توسط یوآیدی احراز هویت می‌شوند به‌صورت کامل و دقیق شناسایی شده‌اند.


تجربه کاربری مشتریان


یوآیدی سعی کرده طبق تجربه خود بهترین تجربه کاربری را طراحی کند که بتواند نیازمندی‌های قانون‌گذار و نیازمندی‌های امنیتی را نیز محقق کند. این فرآیند در قالب PWA طراحی و ارائه می‌شود. به دلیل اینکه در این قالب همکاری، فلو طراحی و پیاده‌سازی شده، مشتریان به‌راحتی می‌توانند این سرویس را در کمتر از دو روز پیاده‌سازی و تست کنند.

امکان سفارشی‌سازی فرآیند در این قالب همکاری وجود دارد. علاوه بر آن، تمامی سرویس‌های یوآیدی به‌صورت جداگانه در قالب API نیز ارائه می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند برای استفاده از خدمات یوآیدی به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند یا با شماره 02166123290 تماس بگیرند.

منبع یو‌آیدی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.