راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

میزان پراکندگی کیف پول اعتباری کیپا در 13 فروشگاه زنجیره‌ای بررسی شد / دسترسی به 4378 شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

کیف پول اعتباری کیپا 4378 نقطه به‌منظور خرید اعتباری از سراسر ایران را در دسترس مردم قرار داده است. این کیف پول اعتباری، امکان خرید اعتباری و بازپرداخت اقساطی از هشت فروشگاه زنجیره‌ای هایپر‌استار، رفاه، جانبو، هفت، دیلی‌مارکت، هایپرفامیلی، وال‌مارکت و گندم را برای کاربران خود ممکن کرده است.

اهمیت توجه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل ارتباط نزدیک این فروشگاه‌ها با روزمرگی جامعه است. مردم نیازهای روزمره و اساسی خود را از این فروشگاه‌ها تأمین می‌کنند. هرچه ارتباط یک «لندتک» با این فروشگاه‌ها گسترده‌تر باشد به معنی حضور و اثرگذاری بیشتر در زندگی روزمره و نوع مصرف جامعه است. این روند در واقع همسویی فناوری‌های نوین مالی، تغییر سبک زندگی و همسویی با نیازهای روزمره زندگی است.

از همین رو در گزارش «زنجیره اعتبار و اعتماد» 13 فروشگاه زنجیره‌ای سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در این گزارش، میزان پراکندگی هر فروشگاه بررسی شده و بر اساس اطلاعات کیپا، بیشترین دسترسی و تنوع دسترسی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایتخت ثبت شده است.

تمرکز فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایتخت اما سدی بر حرکت فناوری‌های نوین مالی به سمت شهرهای دیگر نشده است. فناوری‌های نوین مالی با استفاده از کیف پول‌های اعتباری گستردگی قابل‌ توجهی را تجربه می‌کنند و در این‌ بین کیپا با تمرکز بر شروع زندگی اعتباری، توانسته همه نقاط کشور را به زنجیره خرید اعتباری متصل کند.


همکاری گسترده کیپا با فروشگاه‌های زنجیره‌ای


از آنجا که هشت فروشگاه زنجیره‌ای از بین این 13 فروشگاه در فرایند همکاری با کیپا قرار گرفته‌اند، کیپا توانسته پراکندگی منحصربه‌فردی را در روند خرید اعتباری سراسر کشور به دست آورد. این پراکندگی به معنی امکان دسترسی به خرید اعتباری توسط کاربران این کیف پول و از سوی دیگر تغییر سبک زندگی به سمت زندگی اعتباری است.

 کیف پول اعتباری فرهنگیان بدون بهره و کارمزد است و فعال‌شدن آن برای فرهنگیان نیازی به ضامن هم ندارد. این کیف پول به طور ماهانه بر اساس میزان خرید صاحب آن شارژ می‌شود. همچنین سقف خرید اعتباری کیف پول فرهنگیان کیپا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که گزارش «زنجیره اعتبار و اعتماد» آن را مورد بررسی قرار داده، پنج میلیون تومان است. همچنین بازپرداخت اقساط این اعتبار در دو نوبت است.


پراکندگی کیپا در سراسر ایران


گزارش «زنجیره اعتبار و اعتماد» کیپا به طور جداگانه به بررسی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میزان پراکندگی این فروشگاه‌ها در سراسر کشور پرداخته است. 

بر اساس این گزارش، پراکندگی فروشگاه‌های همکار کیپا در سراسر کشور بسیار قابل‌ توجه است. جانبو 1207 شعبه، رفاه 1004 شعبه، هفت 606 شعبه، دیلی‌مارکت 915 شعبه، هایپرفامیلی 69 شعبه، وال‌مارکت 30 شعبه، هایپراستار 39 شعبه و گندم 508 شعبه در سراسر کشور دارند.

دسترسی به 4378 شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر سراسر کشور نه‌تنها دستاوردی مهم، بلکه نقشه راه اصلی کیپا است. این گستردگی در دسترسی به محصولات امکان استفاده از خرید اعتباری را برای مردم در سراسر کشور فراهم کرده و این به معنی افزایش میزان امید به زندگی است.

البته در این گزارش باید امکان تغییر تعداد شعب را به‌ طور جدی مورد توجه قرار داد. آنچه در این گزارش ثبت شده، ممکن است در روزها و هفته‌های آینده به دلیل تغییر روند و سیاست‌های هر یک از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای تغییر کند؛ بنابراین تعداد شعب هر فروشگاه در شهرهای متفاوت یک متغیر است که مدام در حال به‌روزرسانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.