راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد جشنواره تراکنش‌ برنده ویژه پذیرندگان را برگزار می‌کند

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ادامه برگزاری جشنواره‌های این شرکت، تحت عنوان «تراکنش برنده» در راستای ارج‌نهادن به پذیرندگان خود بر آن شد تا بار دیگر این جشنواره را در شهریور و مهرماه با 200 جایزه 10 میلیون ریالی و یک جایزه 500 میلیون ریالی برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پذیرندگان برای شرکت در این جشنواره کافی است ضمن نصب نرم‌افزار سانیار، برای کسب امتیاز با هر تراکنش به مبلغ 200 هزار تومان یک امتیاز کسب کنند. همچنین می‌توانند 20 تراکنش و مبلغ یک میلیون تومان بیشتر نسبت به ماه قبل ثبت کنند یا 201 میلیون ریال تراکنش خود را افزایش دهند و 201 امتیاز به‌ دست آورند.

در این جشنواره عملکرد هر ترمینال به‌صورت مجزا رصد می‌شود و پذیرندگان می‌توانند امتیازات خود را به‌صورت روزانه در نرم‌افزار سانیار مشاهده کنند. نرم‌افزار سانیار ضمن فراهم ساختن این امکان، خدمات دیگری چون مدیریت درگاه‌های پرداخت، ثبت درخواست و ارتباط با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد را به پذیرندگان این شرکت ارائه می‌دهد و به‌عنوان نرم‌افزار جامع پذیرندگان به‌شمار می‌آید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مراجعه یا صفحات مجازی این شرکت را دنبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.