راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت راهکارهای آنی چابک دانش‌بنیان شد / اخذ مجوز نوپا با اعتبار دانش‌بنیانی پنج‌ساله

با ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، شرکت راهکارهای آنی چابک به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آتیه داده‌پرداز با محصول سامانه چابک، دانش‌بنیان شد.

به گزارش روابط عمومی گروه آتیه داده‌پرداز، سامانه چابک یکی از پلتفرم‌های فعال در حوزه ابزار یکپارچه رصد منابع جذب و بازاریابی خودکار است که با استفاده از بستر اینترنت، امکان ارسال و دریافت پیام‌های دوسویه‌ای را درون برنامه‌های کاربردی مختلف همچون موبایل‌بانک یا وب‌سایت فراهم آورده و امکان تعامل و ارتباط مشتریان را برقرار می‌سازد. برخی از ویژگی‌های اصلی سامانه چابک شامل تحویل پیام (ضمانت تحویل، روش‌های تحویل)، ارسال پیام (انبوه، تکی و…)، امنیت، پنل کاربری، کنترل خطا و fraud، استفاده از طریق کانال‌های مختلف و قابلیت دسته‌بندی مشتریان است.

با سرویس رصد منابع جذب (Attribution)، شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند منابع جذب خود و همچنین مجموعه‌ای از آمار کلی نظیر کلیک و نصب را از طریق سرویس چابک رصد کنند. با استفاده از سرویس بازاریابی خودکار (Marketing Automation) نیز کسب‌وکارها می‌توانند کاربران پلتفرم‌های مختلف خود را با استفاده از فیلترهای هوشمند گروه‌بندی کنند و از راه‌های ارتباطی مختلف نظیر پوش‌نوتیفیکیشن، پیامک، ایمیل و… با کاربران خود ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر مشتریان بزرگی مثل اکالا، الوپیک، بانک شهر، جیبیمو و جین‌وست از این سرویس استفاده می‌کنند.

بر اساس قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت راهکارهای آنی چابک با اخذ مجوز نوپا با اعتبار دانش‌بنیانی پنج‌ساله می‌توانند از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین حمایت‌های معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان بهره‌مند شوند. برای آشنایی بیشتر با خدمات شرکت راهکارهای آنی چابک به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

منبع روابط عمومی هلدینگ آتیه داده پرداز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.