راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور ایران‌کارت در دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار / کسب جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار در بخش باشگاه مشتریان

شرکت توسعه فن‌افزار بهین‌فردا (ایران‌کارت) در دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار که امروز برگزار شد، حضور داشت و در جریان اختتامیه کنفرانس اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار، به برگزیدگان جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار اهدا شد و ایران‌کارت در بخش باشگاه مشتریان این جایزه را دریافت کرد.

دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد. شرکت توسعه فن‌افزار با هدف ارتباط بیشتر با کسب‌وکارها و آشنایی آنها با باشگاه مشتریان و باشگاه‌داری ایران‌کارت در دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار حضور یافت.

در جریان اختتامیه این کنفرانس، به برگزیدگان جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار در بخش‌های مختلفی همچون صنعت احداث و انرژی، خودرو، فولاد، پتروشیمی، ریسندگی، فرش، کسب‌وکارهای آنلاین، صنعت بانکی و صنعت رستوران لوح تقدیر اهدا شد.

ایران‌کارت نیز در اختتامیه دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار در بخش باشگاه مشتریان، لوح تقدیر جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار را دریافت کرد.

طبق این گزارش، شرکت توسعه فناوران بهین‌فردا به‌عنوان یک شرکت متمرکز بر نوآوری در حوزه وفادارسازی مشتریان و اعتباردهی خرد شناخته می‌شود. در حال حاضر، فعالیت اصلی شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات در راستای اهداف باشگاه مشتریان، اخذ وام و اعتبار و تسهیلات از کلیه بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، انجام امور مربوط به تجارت الکترونیک از جمله بازارگاه‌های خریدوفروش مشتریان، تخفیف گروهی و ارائه فضای آنلاین به خریداران و فروشندگان کالا و خدمات است.
ایران‌کارت یکی از محصولات شرکت توسعه فناوران بهین‌فردا است که یک کارت‌ بانکی عضو شبکه شتاب است و تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی مانند برداشت وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و انتقال وجه را دارد؛ ولی با این مزیت که درصدی از مبلغ خرید را بابت هر نوع خریدی که انجام می‌دهید به کارت شما بر می‌گرداند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.