راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آشنایی با خدمات مالی تومن / ارائه خدمات تجمیع‌شده بانکی در درگاه‌های واحد

کیف پول تومن (شرکت الکام توسعه آماد) سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه خدمات مالی به کسب‌وکارها فعالیتش را آغاز کرد. در آن برهه، عمده فعالیت‌های تومن بر پرداخت خرد تاکسی با کد کیوآر متمرکز بود و هم‌زمان با این خدمت،‌ به کسب‌وکارها نیز توجه داشت. تومن از همان سال تاکنون با ارائه سرویس‌های خدمات تسویه آنی و مستقیم فعالیت و تلاش می‌کند یکی از بازیگران اصلی در حوزه خدمات پرداخت باشد.

تومن سال 1401 مجوز پرداخت‌یاری دریافت کرد تا زنجیره خدماتش به کسب‌وکارها را تکمیل کند. طبق اعلام این شرکت، هدف تومن از این اقدام، دسترسی به خدمات سرویس‌های پرداخت‌یارها بوده و تومن هرگز نخواسته به‌عنوان یک پرداخت‌یار شناخته شود. «تومن می‌خواهد به این واسطه نقش مؤثری در رفع مسائل مالی شرکت‌ها داشته باشد و کسب‌وکارها را از نقطه ورود تا خروج پول همراهی و هرگونه انتقال پول را برای کسب‌وکارها ممکن کند.»

طبق گفته‌های این مجموعه، تومن پلتفرم یکپارچه‌سازی خدمات منطبق با نیازهای مالی کسب‌وکارهاست که متناسب با نیاز هر شرکت خدمت و سرویس دارد. 

خدمات سرویس درگاه پرداخت، سرویس پرداخت امن، سرویس تسویه آنی، اتوماسیون فرایندهای مالی و سرویس واریز شناسه‌دار از جمله خدمت‌دهی‌های سرویس‌ تومن است.


ارائه یکپارچه خدمات بانکی


 تومن نیازهای کسب‌وکارها را شناسایی و برای آنها راهکار طراحی می‌کند و در واقع به این حوزه وارد شده تا تمام مسائل مالی شرکت‌ها را رفع و همه مراحل ورود و خروج پول را پوشش ‌دهد.

تمرکز تومن در حال حاضر بر بانکداری شرکتی است و این یعنی تمام خدماتی که توسط بانک‌ها به‌صورت جداگانه ارائه می‌شود را به‌صورت یکپارچه در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.


تقویت چرخه انتقال وجه


سرویس‌های تومن به ساعات اداری شعب محدود نیست ‌و در روزهای تعطیل و در هر ساعت از شبانه‌روز امکان انجام فعالیت‌های مالی به این واسطه فراهم شده و مدیریت نقدینگی برای شرکت امکان‌پذیر است.

هدف تومن این است که خدمات آن تکمیل‌کننده فرآیندهای بانکی باشد. در همین راستا هم سعی شده به واسطه ارتباط و تعامل موثر با بانک‌ها، چرخه انتقال پول تقویت شود. پایداری سرویس از مزیت‌های اصلی خدمات تومن است و امکان سفارشی‌سازی نامحدود براساس نیازهای مالی هر کسب‌وکار یکی دیگر از مزیت‌های اصلی تومن است.

 پرداخت امن نیز از دیگر خدمات تومن است، بر اساس بررسی‌های انجام‌شده توسط تومن بیش از ۴٠ درصد از کسب‌وکارهای حاضر در جامعه آماری مورد مطالعه، در جلب اعتماد مشتری دچار مشکل بودند و در همین راستا تومن سعی کرده با ایجاد شفافیت، آسودگی و نگهداشت پول به صورت بی‌طرفانه میان خریدار و فروشنده اعتماد متقابل ایجاد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.