راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان / بازدید 25 هزار نفر از غرفه رونیکس

بیست‌وسومین نمایشگاه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مرداد برگزار شد و رونیکس نیز با هدف معرفی ابزارآلات و استفاده از ظرفیت‌های بازاریابی در این نمایشگاه حضور داشته است. همچنین، مدیران رونیکس از هدف پنج‌ساله این شرکت برای پنج برند برتر شدن در بازار ابزارآلات ساختمانی در سطح دنیا می‌گویند.

به گزارش روابط‌ عمومی رونیکس، رونیکس به‌عنوان برندی با ابزارآلات متنوع در ایران، برای اولین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شرکت کرد. این شرکت، برای معرفی بهتر ابزارآلات خود و استفاده از ظرفیت‌های بازاریابی در نمایشگاه صنعت ساختمان، یک سالن اختصاصی با ۱۵ غرفه را در اختیار گرفت تا بتواند با آگاهی‌بخشی از محصولات و خدمات متمایز خود، میزبان علاقه‌مندان صنعت ابزار باشد.

مدیران رونیکس حضور در نمایشگاه را روشی برای کم‌کردن فاصله‌ با مخاطبان خود اعلام کردند. محمدرضا رامخو، مدیرعامل رونیکس در این مورد گفت: «مدیری که پشت‌میزنشین است، تصمیم‌های پشت‌ میزی می‌گیرد، ایده‌هایی که ارائه می‌دهد برای بازار هدف کارایی نخواهند داشت.»

رامخو، ارتباط با مخاطبان و شناخت نیازهای آنها را از اهداف اصلی رونیکس برای شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی‌ای مانند نمایشگاه صنعت ساختمان دانست.

او در ادامه توضیح داد: «صاحبان برندهای مختلف باید بر اساس نیازهای جامعه هدف، استراتژی داشته باشند و محصولات متنوع تولید کنند. مخاطبان هدف در سطح‌های مختلف، از خرده‌فروش گرفته تا عمده‌فروش، مصرف‌کننده عادی یا حرفه‌ای، از فعالان ساختمانی گرفته تا شرکت‌های بزرگ ساختمانی و…، درخواست‌ها و نیازهای‌ خود را با ما مطرح می‌کنند و در نهایت، محصول نهایی بر اساس نیازهای مخاطب تولید می‌شود.»

طبق گفته مدیران این مجموعه، بیش از ۷۰۰ نفر در رونیکس مشغول به کار هستند و این شرکت قصد دارد تا دو ماه دیگر یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های ابزار در ایران را راه‌اندازی کند. رامخو ضمن بیان این مطلب ادامه داد: «رونیکس با ۲۵۰۰ ابزار و ۳۴ هزار نوع قطعه، به‌عنوان برندی متنوع و باکیفیت در زمینه ابزارآلات شناخته می‌شود و «کیفیت‌ اتفاقی نیست» یکی از شعارهای تبلیغاتی این برند است.»

حمیدرضا رامخو، مدیر زنجیره تأمین رونیکس درباره این شعار گفت: «یکی از اصلی‌ترین سؤالات در بازار، مربوط به کیفیت محصولات است. اما ما باتوجه‌به توان فنی، علمی و تجربی به این شعار رسیدیم و تمام سعی ما این است که از این شعار با اتکا به تجربه، زمان، انرژی و توان فنی دفاع کنیم.»

این عضو هیئت‌مدیره رونیکس در ادامه بیان کرد: «اتفاقی نبودن کیفیت، دقیقاً مربوط به تیم مستقر در بخش تولید و نظارت و همچنین توان نرم‌‌افزاری و سخت‌افزاری شرکت می‌شود که به ما اجازه داده تا این شعار را سرلوحه اصلی محصولات خود بدانیم. هدف‌گذاری رونیکس این است که تا پنج سال آینده جزو پنج برند برتر در بازار ابزارآلات ساختمانی در سطح دنیا شود.»

مدیر زنجیره تأمین رونیکس، دریافت گزارش‌های مستمر از تیم پایش و نظارت، همچنین بسته‌بندی‌های مناسب محصولات را از دیگر عوامل مؤثر بر کیفیت محصولات این شرکت تولیدکننده ابزارهای صنعتی دانست. 

طبق این گزارش، غرفه رونیکس در روزهای نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده داشت که در میان آنها افراد سرشناس و شناخته‌شده‌ای حضور داشتند.

همچنین رونیکس ماکت ابزارآلات خود از جمله دریل و بتن‌‌کن را در بزرگراه‌ها و معابر سطح شهر قرار داده و مدت‌هاست که با استفاده از این نوع تبلیغات، سعی در اثبات تمایز خود با سایر برندها دارد.

این برند تولیدکننده ابزارآلات صنعتی، این نوع روش تبلیغات را در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان نیز اجرایی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.