راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن در فرابورس عرضه اولیه شد / ۱۳۷۸ تومان قیمت هر سهم فن‌افزار

عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن با برند تجاری «توسن‌تکنو» و نماد معاملاتی «فن‌افزار» امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت توسن‌تکنو و معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس انجام و توسن‌تکنو به‌عنوان نهمین شرکت جدید وارد بازار فرابورس شد.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن به روش ترکیبی دومرحله‌ای انجام و در مرحله اول، چهار درصد از کل سهام شرکت، معادل ۶۰ میلیون سهم به سرمایه‌گذاران واجد شرایط از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط با هدف کشف قیمت سپرده شد و قیمت هر سهم ۱۳ هزار و ۷۸۰ ریال معادل هزار و ۳۷۸ تومان مشخص شد که در این مرحله ۵۲ صندوق مشارکت کردند.

در مرحله دوم، ۱۲۰ میلیون سهم، معادل هشت درصد از کل سهام این شرکت به بیش از یک میلیون و ۴۸۷ هزار سهام‌دار حقیقی و دو هزار و ۱۷۲ سهام‌دار حقوقی با قیمت کشف‌شده (۱۳۷۸۰ ریال) تعلق گرفت.

نماد فن‌افزار روی تابلوی فرابورس قرار گرفت

توسعه فن‌افزار توسن پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ به‌عنوان دویست‌ و نودمین نماد معاملاتی (یکصد و هشتاد و چهارمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

توسعه فن‌افزار توسن به‌عنوان تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، دارای ظرفیت تولید سالانه بیش از ۴۰۰ هزار پایانه پرداخت الکترونیک و بیش از دو هزار ماشین بانکی است و بیش از 85 نقطه سرویس در سراسر کشور دارد. این شرکت بیش از ۳۵ درصد سهم بازار پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ۹۰ درصد سهم بازار ماشین‌های بانکی خودگردان کشور را به خود اختصاص داده و تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

منبع توسن‌تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.