راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح جدید وام بانک ملی / ۱۰ میلیون تومان وام برای زائران اربعین

بانک ملی ایران به‌تازگی از طراحی وام زائرین اربعین خبر داده است. بر اساس این طرح تمامی زائران پیاده‌روی اربعین می‌توانند از مبلغ ۲۵ میلیون ریال تودیع و تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین استفاده کنند.

طبق طرح حاضر، متقاضیان می‌توانند پس از بازگشت از سفر اربعین، طی شش ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

بر اساس این طرح، تمامی زائران پیاده‌روی اربعین از ۴ مرداد تا ۱۵ مردادماه می‌توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه به تمام شعب بانک ملی ایران، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک‌هزینه سفر استفاده کنند.

متقاضیان درخواست تسهیلات مذکور در زمان انعقاد قرارداد با بانک، باید فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند.

مبلغ تودیع‌شده در حساب ویژه طرح نیز تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی‌ مانده و پس از تسویه کامل تسهیلات به مشتری برگردانده می‌شود و در صورت عدم بازپرداخت تسهیلات توسط مشتری، بدهی فرد مطابق ضوابط و مقررات به طبقات غیرجاری منتقل و به بدهی مشتری وجه التزام تعلق می‌گیرد.

گفتنی است نرخ سود این تسهیلات بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار است.

2 دیدگاه
  1. محفوظ می‌گوید

    با پول بهره دار سفر معنوی مردم را خراب نکنید کارمزد بود مشکلی نیست نه بیشتر از آن

  2. علی می‌گوید

    ممنون از لطفتون خدا خیرتون بده من که ۲۵۰۰ داشتم خوشکل واسه اربعین میرفتم کربلا و می اومدم ۳۰ساله که آرزوی کربلا رفتن به دلمون مونده هرسال میگم امسال حتما میرم ولی مگه تورم میزاره از اون گذشته یه کارگر باربری که از کل هفته ۲روزشو سرکاره از کجا بیاره قسط بده دلگیر نشین یه درد دل بود نه کنایه به دولت یا کس دیگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.