راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آکادمی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل کارآموز جذب می‌کند / فرصت استخدام در فام

آکادمی فام وابسته به شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل با هدف تربیت نیروی انسانی و متخصص در اکوسیستم بانکداری دیجیتال از دانشجویان و کارجویان برای پیداکردن مسیر شغلی خود و کسب تجربه جهت استخدام و همکاری دعوت می‌کند.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام)، اگر به دنبال حضور در یک فضای جدید برای یادگیری اصولی در کنار افراد حرفه‌ای هستید و دوست دارید که اولین تجربه کاری خود را در شرکت فام و خانواده بزرگ مؤسسه اعتباری ملل رقم بزنید، آکادمی فام این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

باتوجه‌به اینکه این دوره آموزشی مخصوص فارغ‌التحصیلان دانشگاهی رشته‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات است، این افراد با شرکت در دوره‌های آکادمی فام یکی از همکاران این مجموعه محسوب شده و از حقوق و بیمه (طبق قانون کار) برخوردار خواهند شد.

طبق این گزارش، در این دوره آموزشی آکادمی فام، فقط به مباحث تئوری و علمی پرداخته نشده، بلکه به بخش عملی هر حوزه نیز توجه ویژه شده ‌و به شرکت‌کنندگان این امکان داده می‌شود تا با انجام پروژه‌های واقعی، تجربه برخورد با چالش‌های کار را کسب کنند و در کنار گذراندن دوره‌های تخصصی مورد نیاز در این مسیر مباحثی همچون رفتار سازمانی، کار تیمی، مدیریت زمان و… را نیز آموزش ببینند.

همچنین، در آکادمی فام منابع مختلفی برای مطالعه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و در هر مرحله از این دوره، پروژه‌ای مشابه با پروژه واقعی برای آنها تعریف و با انجام آن تجربه‌ شرکت‌کنندگان بیشتر می‌شود. در همه‌ این مراحل، اساتید و منتورهای آکادمی فام در کنار شرکت‌کنندگان هستند تا در صورت مواجهه با سؤال یا مشکل، به آنها کمک کنند.

طبق این گزارش، شرایط شرکت در دوره آموزشی فام به شرح زیر است:

  • سن: ۲۳ الی ۳۰ سال
  • مقطع: دانش‌آموخته دانشگاهی یا دانشجوی ترم پایانی در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • رشته‌های مورد نیاز:
  • مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات با گرایش‌های مرتبط
  • سایر فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مهندسی صنایع و… در صورت برخورداری از شرایط و استعداد لازم
  • دوره‌های آموزش اختصاصی به صورت قراردادی و با پرداخت حقوق (طبق قانون کار) است.
  • بعد از موفقیت در دوره‌های آموزش اختصاصی، نیاز به طی دوره کارآموزی است.
  • پس از ارزیابی نهایی، با اخذ تعهد و طی کردن فرایند استخدام، امکان همکاری در شرکت فام و خانواده بزرگ موسسه اعتباری ملل فراهم خواهد شد.
2 دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    شماره ای برای ثبت نام یا استخدام نذاشتید

  2. داود طنوریان می‌گوید

    نگهبان استخدام کنند خوب است موفق باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.