راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک صادرات ایران از هلدینگ صاد بازدید کرد / بررسی مأموریت­‌های هلدینگ به‌عنوان بازوی اجرای فناوری بانک

هلدینگ فن­اوری و نوآوری بانک صادرات ایران (صاد)، دوم مردادماه 1402 میزبان مدیرعامل بانک صادرات ایران بود.
این دیدار با حضور سید ضیا ایمانی، مدیرعامل و هادی آقابابایی، معاون سرمایه‌گذاری بانک صادرات ایران؛ علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فن­اوری و نوآوری صاد و اعضای هیئت‌مدیره­ این هلدینگ و نیز مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه­ هلدینگ صاد – پرداخت‌الکترونیک سپهر، فناوری و راه‌­حل‌های هوشمند سپهر، داده‌پردازی خوارزمی، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، گسترش انفورماتیک ایران و شمین فناوری‌های نوین صاد- برگزار شد.

این دیدار با ارائه و بررسی دستاوردهای هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه آن در یک‌ سال گذشته آغاز شد و در ادامه علی حکیم جوادی، به مأموریت­‌های اصلی این هلدینگ به عنوان بازوی فکری، مشاوره‌­ای و اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات و هم­چنین توسعه‌ کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره کرد.

همچنین، مدیرعامل هلدینگ صاد ضمن تشریح استراتژی­‌های بایسته برای نیل به اهداف عالی بانک صادرات ایران در حوزه‌ تحول دیجیتال، نیازمندی­‌ و چالش‌­های پیش‌ رو در این راه را برشمرد.

پس از این جلسه، سید ضیا ایمانی از ساختمان صاد و شرکت‌های مستقر در آن بازدید کرد و در پایان نیز در جلسه­ هیئت‌مدیره هلدینگ فناوری و نوآوری صاد حاضر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.