راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معارفه اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل نوین‌تک / امیر آریا در سمت مدیرعامل ابقا شد

در مراسم معارفه هیئت‌مدیره جدید نوین‌تک، امیر آریا به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد. با حکم سهامداران عمده شرکت راهبرد سامانه‌های نوپا نوین‌تک پویا در مجمع عمومی سالیانه این شرکت امیر آریا به عنوان مدیرعامل این شرکت ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی نوین‌تک، در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت‌مدیره شرکت نوین‌تک، معصومه ملاصالحی، مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصاد نوین و احسان ابارشی، رئیس اداره بانکداری مدرن؛ داود شاهسونی، رئیس اداره مطالعات و تحقیقات بازار و امیر آریا حضور داشتند.

سهامداران شرکت نوین‌تک در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به تلاش و زحمات مدیران و تأکید بر توانمندی‌های ایشان در طول دوران مدیریت خود، امیر آریا را به نمایندگی از بانک اقتصاد نوین به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره منصوب کردند.

همچنین در این مراسم داود شاهسونی به سمت ریاست هیئت‌مدیره و احسان ابارشی به سمت نایب‌رئیس هیئت‌مدیره نوین‌تک به مدت دو سال انتخاب و معرفی شدند.

شرکت نوین‌تک از سال ۹۶ به عنوان شتاب‌دهنده عمومی فعالیت خود را در اکوسیستم استارتاپی کشور آغاز کرده که با تغییر راهبرد در سال گذشته، از یک شتاب‌دهنده عمومی به شتاب‌دهنده تخصصی فناوری‌های نوین مالی تغییر مسیر داده است. نوین‌تک با شتابدهی بیش از ۲۵ استارتاپ و برگزاری نزدیک به ۱۰ رویداد جامع استارتاپی سعی داشته تا بر توسعه کارآفرینی و تقویت کسب‌وکارهای نوپا اثرگذار باشد.

همچنین با انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره در مجمع عمومی سالانه توسط سهامداران شرکت، نوین‌تک قصد دارد به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر سازمانی و بازوی نوآوری گروه مالی اقتصاد نوین ایفای نقش کند.

منبع روابط عمومی نوین‌تک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.