راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهکارهای سازمانی ایرانسل چه خدماتی به کسب‌وکارها ارائه می‌دهند؟ / چهار راهکار سازمانی ایرانسل برای طی کردن تحول دیجیتال

در جهان پرسرعت و هوشمند حال حاضر، وجود کسب‌وکارهای دیجیتالی و استفاده از ابزارهای فناورانه در پیشبرد امور، دیگر یک پدیده دور از ذهن نیست؛ بلکه موضوعی است که راه خود را به‌ تمامی حوزه‌ها و صنایع باز کرده و در مسیر تکامل است. در کنار دیجیتالی‌شدن و توسعه سازمان‌ها، کارمندان هم چاره‌ای جز هم‌سو شدن با شرایط و حرکت در مسیر تحول دیجیتال ندارند. در چنین شرایطی مدیران باید توجه داشته باشند که برای کنترل این تغییرات از راهکارهایی هوشمندانه و هدفمند استفاده کنند تا بالاترین میزان بازدهی را دریافت کنند. راهکارهای دیجیتالی‌شدن انواع مختلف و متنوعی دارند و متناسب با گستره کسب‌وکار و اهداف سازمان‌ها قابل‌ انتخاب هستند. راهکارهای سازمانی ایرانسل یکی از ارائه‌دهندگان این خدمات است که با به‌کارگیری دانش بومی، تجربه و نگرش خلاق، به راهبری و مدیریت هرچه آسان‌تر کسب‌وکارها کمک ‌می‌کند. اما این خدمات شامل چه مواردی‌اند؟ به کمک چه کسب‌وکارهایی می‌آیند و برای رفع چه چالش‌هایی مناسب هستند؟

فرقی نمی‌کند صاحب کسب‌وکاری در صنعت گردشگری باشید یا مشغول کار در صنعت فولاد و معدن؛  قرارگیری در مسیر تحول دیجیتال و بهره‌مندی از راهکارهای هوشمند، مسئله‌ای است که برای هر صنعتی واجب است. بررسی و انتخاب سازمان ارائه‌دهنده راهکارهای مناسب، موضوعی است که قبل از دیجیتالی‌شدن باید در نظر گرفته شود. راهکارهای سازمانی ایرانسل، مجموعه‌ای است که با رویکرد هوشمندسازی کسب‌وکارها به ارائه خدمات می‌پردازد که این خدمات، در عین اثربخشی، چشمگیر، ساده و مقرون‌به‌صرفه هستند.

از جمله راهکارهای سازمانی ارائه‌شده توسط ایرانسل می‌توان به ارتباطات پرسرعت سازمانی، خدمات سازمانی موبایل، ارتباطات یکپارچه‌سازمانی، خدمات ابری، اینترنت اشیا و خدمات دیجیتال اشاره کرد که کسب‌وکارهای بزرگی مانند شرکت فولاد مبارکه اصفهان، به‌پرداخت ملت، بیمارستان مسیح دانشوری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، سازمان فاوا و… تجربه موفقی در استفاده از آنها دارند. در ادامه راهکارهای سازمانی ایرانسل به تفکیک عنوان شده است.


دسترسی سریع و آسان به داده‌ها با راهکارهای سازمانی ایرانسل


  • خدمات اینترنت سازمانی: دسترسی آسان به داده‌های اطلاعاتی و برقراری ارتباط پرسرعت را می‌توان از نیازمندی‌های اساسی هر کسب‌وکار دانست که راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه خدماتی از جمله اینترنت ثابت، اینترنت ثابت با آی‌پی استاتیک، اینترنت اشتراکی سازمانی و شارژ اعتبار پیش‌پرداخت به بهترین شکل پاسخگوی این نیازهاست.
  • سرویس VPN سازمانی: استفاده از یک بستر شبکه پایدار و قابل‌ اطمینان و تأمین امنیت در تبادل اطلاعات یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارهاست؛ چراکه استفاده از بسترهای عمومی اینترنت ریسک حمله سایبری را افزایش می‌دهد. راهکارهای سازمانی ایرانسل در همین راستا با ارائه سه نوع شبکه امن تحت عنوان شبکه امن همراه APN، VPN Lite و VPN+ یک بستر ارتباطی امن و اختصاصی برای کسب‌وکارهای گوناگون فراهم می‌کند.

برقراری ارتباطی آنی و ایمن با خدمات سازمانی موبایل ایرانسل


  • سیم‌کارت سازمانی: مدیریت ارتباطات سازمانی و کاهش هزینه‌های ارتباطی را می‌توان دلایل استفاده کسب‌وکارها از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل دانست. این سیم‌کارت‌ها در قالب دیتاسیم و سیم‌کارت عادی ارائه می‌شوند و خدمات متنوعی مانند سرویس موبایل سازمانی و VPN سازمانی بر بستر آنها قابلیت استفاده دارند.
  • موبایل سازمانی: این راهکار توسط سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل ارائه می‌شود. سرویس موبایل سازمانی این امکان را می‌دهد تا اگر کسب‌وکار بزرگی دارید، با پرداخت مبلغی به‌عنوان آبونمان ماهیانه، از مکالمه رایگان و نامحدود بین کارکنان خود بهره‌مند شوند. از مزایای این راهکار هم می‌توان به کاهش هزینه مکالمات، بهینه‌سازی ارتباطات درون‌سازمانی، حفظ حریم شخصی کارکنان و یکپارچه‌سازی ارتباطات اشاره کرد.
  • تماس ایمن: بسیاری از کاربران هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های خدماتی، نگران افشای شماره تماس خود با افراد دیگر هستند و این مسئله به یکی از چالش‌های جدی کسب‌وکارهای دیجیتال تبدیل شده است. اگر شما هم دغدغه حفظ حریم خصوصی کاربران را دارید، راه‌اندازی سرویس تماس ایمن یا شماره تماس جایگزین و ایجاد قابلیت مخفی ماندن شماره مشترکین ایرانسل، راهکاری مناسب برای شماست.
  • واکه؛ سیستم بی‌سیم ایرانسل: این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد تنها با فشردن و نگه‌داشتن یک دکمه و بدون تأخیر با یکدیگر مکالمه صوتی یا چندرسانه‌ای برقرار کنند. واکه در طیف وسیعی از کسب‌وکارها مانند فرودگاه‌ها، راه‌آهن، هتل‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و راهکاری ایده‌آل برای برقراری ارتباطی پرسرعت، امن و پایدار است.
  • کد کوتاه دستوری: این راهکار یک ابزار ارتباطی ساده و امن است که نیازی به نصب برنامه ندارد و کاربران با هر نوع گوشی و سیستم‌عاملی، امکان استفاده از آن را دارند. ویژگی مهم این راهکار را می‌توان محاسبه هزینه آن دانست که هر سازمان بسته به نیاز خود از ظرفیت این بستر استفاده کرده و متناسب با آن هزینه می‌پردازد.
  • پیامک انبوه: این راهکار در دو نوع ارسال انبوه پیامک و سامانه تعاملی ارسال انبوه پیامک در اختیار مشترکان سازمانی قرار می‌گیرد. در ارسال انبوه پیامک متقاضی با اتصال به سیستم ایرانسل، پیام خود را ارسال می‌کند، اما در سامانه تعاملی ارسال پیامک، کسب‌وکارها می‌توانند با دسته‌بندی و انتخاب مخاطبان هدف بر اساس شاخص‌های مختلف، پیام مورد نظر خود را ارسال کنند.

افزایش کیفیت عملکرد به کمک اینترنت اشیا و راهکارهای مبتنی بر آن


  • مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل: این راهکار، ابزاری مناسب برای جمع‌آوری و تحلیل تمامی اطلاعات قابل‌ اندازه‌گیری ناوگان خودرویی کسب‌وکارهاست و از سه بخش اصلی شامل سخت‌افزار، بستر انتقال اطلاعات و نرم‌افزارهای مدیریتی تشکیل شده است. از ماژول‌های مختلف آن هم می‌توان به تحلیل رفتار راننده، مدیریت و نظارت بر دمای محفظه، مدیریت سوخت مصرفی، مدیریت ایاب‌وذهاب و… اشاره کرد.

بهبود کارایی کسب‌وکارها با خدمات دیجیتال راهکارهای سازمانی ایرانسل


  • داناپلاس: پلتفرمی مناسب برای برگزاری جلسات کاری سازمان شما با امکان برقراری ارتباطی امن و مقرون‌به‌صرفه است. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد تا در حین جلسه با یکدیگر چت کرده و فایل‌های خود را به اشتراک بگذارند. همچنین گفتنی است که هزینه اینترنت مشترکان ایرانسل در استفاده از این سرویس به‌صورت نیم‌بها حساب می‌شود.
  • کیف پول دیجیتال: این راهکار از ابزارهایی است که برای معاملات آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به درگاه‌‎های پرداخت و رمز دوم، خریدهای خود را انجام دهند. کسب‌وکارها می‌توانند با ارائه محصولات و خدمات خود در کیف پول دیجیتال و برپایه اعتماد کاربران به ایرانسل، تعداد مشتریان و کارایی خود را بهبود بخشند.
  • پنل تبلیغات یلوادوایز: این پلتفرم تبلیغاتی با دسترسی به جامعه هدف بیش از ۴۰ میلیون نفر و بخش‌بندی جامعه هدف، پیام و ارزش‌های کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین را به مخاطبان عرضه می‌کند. متخصصان بازاریابی یلوادوایز برای افزایش اثربخشی از تکنیک‌های نوین بازاریابی، مانند انواع تبلیغات کلیکی، استفاده می‌کنند.
  • یلوهاب: این سرویس بستری مناسب برای مدیریت و خریدوفروش API است و کسب‌وکارها می‌توانند با اشتراک‌گذاری خدمات خود در قالب API، از یک منبع درآمدی جدید هم بهره‌مند شوند. از طرفی شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از APIهای موجود در یلوهاب، هزینه‌های خود را به‌ طرز قابل توجهی کاهش دهند.

راهکارهای سازمانی در اختیار مشترکین ایرانسلی


بنابر اعلام ایرانسل، ‌تمامی راهکارهای سازمانی ایرانسل، مجموعه‌ای از اقدامات و استراتژی‌هایی هستند که به سازمان‌ها کمک می‌کنند اهداف خود را در دستیابی به موفقیت و رشد در دنیای کسب‌وکار دیجیتالی تحقق بخشند. این راهکارها همچنین این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارند تا به کمک فناوری‌های جدید با محیط رقابتی مدرن سازگار شوند و از کسب‌وکارهای دیگر پیشی بگیرند. همچنین شما این امکان را دارید تا با مراجعه به فروشگاه سازمانی ایرانسل تمامی محصولات و راهکارهای معرفی‌شده را به راحتی خریداری کرده و کسب‌وکار خود را متحول کنید: «اگر شما نیز از صاحبان کسب‌وکارها هستید و در مسیر دیجیتالی شدن قرار دارید، راهکارهای سازمانی ایرانسل در راستای تحول دیجیتال کسب‌وکارها، این فرصت را در اختیار مشترکین ایرانسلی خود گذاشته است تا با شماره‌گیری کد کوتاه دستوری ستاره سه مربع (#3*) نسبت به دریافت مشاوره جهت انتخاب راهکار مناسب اقدام کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.