راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل اسنپ‌دکتر بیان کرد / لزوم به رسمیت شناختن کسب‌و‌کار‌های حوزه سلامت دیجیتال

گلرخ داوران، مدیرعامل اسنپ‌دکتر در سخنرانی‌ای تحت عنوان «سلامت دیجیتال، نوآوری‌ها و فناوری‌ها» در همایش «فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال» از لزوم به رسمیت شناختن کسب‌و‌کارهای حوزه سلامت دیجیتال سخن گفت. داوران ضمن بیان این موضوع از وجود ۱۰ میلیون کاربر در اسنپ‌دکتر خبر داد.

مدیرعامل اسنپ‌دکتر بیان کرد: «تا زمانی که کسب‌و‌کارهای حوزه سلامت دیجیتال به رسمیت شناخته نشوند و بحث دیتای سلامت حل نشود، قدم برداشتن به سمت جلو کار سختی است.»

به گفته داوران، مشاوره پزشکی بعد از کرونا نه‌تنها فروکش نکرد، بلکه رشد خوبی هم تجربه کرد.

او ادامه داد: «برای بیمه تشخیص بیماری در مراحل اولیه اهمیت دارد. این اتفاق به واسطه اسنپ‌دکتر افتاده است. همچنین تهیه نسخه دارویی کار دیگری است که ما انجام می‌دهیم. اسنپ‌دکتر با توجه به الگوریتم‌هایی که دارد داروهای مورد نیاز بیمار را طبق نسخه از میان ۱۰۰ الی ۱۵۰ داروخانه یافته و نزدیک‌ترین را به بیمار پیشنهاد می‌دهد.»


وجود 10 میلیون کاربر و هفت هزار پزشک در اسنپ‌دکتر


گلرخ داوران با اشاره به سرویس‌های اسنپ‌دکتر گفت: «در حال حاضر سه شرکت بیمه تکمیلی برای مشاوره پزشکی با مجموعه ما همکاری می‌کنند که این موضوع موجب می‌شود بیمار به سمت اقدامات پرهزینه نرود و بیماری در مراحل اولیه شناخته شود.»

داوران با اشاره به تعداد کاربران اسنپ‌دکتر گفت: «اسنپ‌دکتر در حال حاضر 10 میلیون کاربر و بیش از هفت هزار پزشک دارد و جالب است بدانید که بیشترین کاربران مشاوره پزشکی مردان و بیشترین مشاوران و متخصصان در حوزه زنان هستند.»

مدیرعامل اسنپ‌دکتر در پایان گفت: «اگر از رویکرد حمایت‌گری بگذریم، لازم است که کسب‌و‌کارهای حوزه سلامت دیجیتال به رسمیت شناخته شوند؛ چراکه این کلید حل مشکلات است. این موضوع در نهایت به سلامت همه شهروندان کمک می‌کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.