راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس جدید بیت‌لون رونمایی شد / دریافت وام ۴۰ میلیون‌تومانی با وثیقه کریپتویی

بیت‌لون، سرویس جدید بیت‌پین است که برای دریافت وام با ضمانت دارایی ارز دیجیتال کاربرد دارد. این سرویس با همکاری مجموعه ونسی (Vency) راه‌اندازی شده و در واقع سرویس وام‌ کریپتویی است که با وثیقه گذاشتن دارایی‌های دیجیتال مثل بیت‌کوین و اتریوم، امکان دریافت وام را تا سقف ۴۰ میلیون به صورت آنلاین برای کاربران این صرافی فراهم می‌کند.


همکاری بیت‌پین و ونسی برای ارائه خدمت وام‌دهی با رمزارز در ایران


دریافت وام با وثیقه رمزارزی در حوزه‌ دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) از کاربردهای فناوری بلاکچین است و با توسعه هرچه‌بیشتر این فناوری هم استفاده از آن بین کاربران فعال در این حوزه افزایش پیدا می‌کند.

بیت پین، به تازگی و با همکاری شرکت ونسی از سرویسی جدید به نام بیت‌لون (BitLoan) رونمایی کرده است که با استفاده از آن، کاربران این صرافی رمزارزی می‌توانند با وثیقه گذاشتن ارزهای دیجیتال خود، به صورت آنلاین برای دریافت وام با ارز دیجیتال اقدام کنند. ونسی به عنوان یک پلتفرم مبتنی بر قرض‌دهی و با هدف تسهیل فرایندهای سنتی ضمانت خلق شده است.


مزایای استفاده از بیت‌لون


از مزایای دریافت وام با دارایی‌های دیجیتال از بیت‌پین می‌توان به امنیت بالا، نرخ پایین بهره، انتخاب ارز دیجیتال دلخواه برای توثیق وام و سرعت بالای فرایند ثبت درخواست و دریافت اشاره کرد.

بیت‌لون

سرویس بیت‌لون و دریافت وام با ارز دیجیتال


صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین با فراهم آوردن زیرساخت‌های امنیتی قدرتمند، همواره برای ارائه خدمات نوین در حوزه بلاکچین و به‌خصوص دیفای، تلاش می‌کند و در همین راستا، به‌تازگی از قابلیتی به نام بیت‌لون برای دریافت وام رونمایی کرده است.

بیت لون، سرویس وام دهی ارز دیجیتال بیت پین است که امکان دریافت وام رمزارزی در ازای وثیقه گذاشتن چند ارز دیجیتال، تا سقف ۴۰ میلیون تومان را به صورت کاملا آنلاین، برای کاربران این پلتفرم فراهم می‌کند.

دارایی‌های دیجیتال درخواست‌دهندگان وام به عنوان ضمانت در بیت‌پین نگهداری و تامین مالی این سرویس توسط پلتفرم ونسی انجام می‌شود. پلتفرم ونسی با همکاری بانک‌های بزرگ و صندوق‌های معتبر تامین مالی کشور، بستر لازم برای وثیقه گذاری دارایی‌های دیجیتال و ایجاد تسهیلات مالی برای کاربران را فراهم کرده است.

سرویس بیت‌لون و دریافت وام با ارز دیجیتال

چه رمزارزهایی قابلیت وثیقه‌گذاری در بیت‌لون دارند؟


ارزهای دیجیتالی که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند در پلتفرم بیت‌پین، وام آنی دریافت کنند، در حال حاضر عبارت‌اند از:

  • بیت کوین (BTC)
  • اتریوم (ETH)
  • تتر (USDT)
  • یو اس دی کوین (USDC)
  • بی یو اس دی (BUSD)
  • دای (DAI)

تعداد رمزارزهایی که امکان استفاده برای وثیقه‌گذاری و دریافت وام را دارند، در آینده بیشتر خواهد شد.


بیت‌پین و خدمات جدید پس از ری‌برندینگ


سرویس بیت‌لون یکی از خدمات جدید پلتفرم معاملاتی فروش و خرید ارز دیجیتال بیت‌پین با همکاری ونسی است که پس از بازآفرینی برند بیت‌پین در بهار امسال، رونمایی شده است. با توجه به برنامه‌های این پلتفرم برای سهولت استفاده و دسترسی به خدمات به‌‌روز، این صرافی رمزارز در نظر دارد تا پایان سال خدمات و ابزارهای حرفه‌ای و متنوع دیگری را برای کاربران ایرانی، لانچ کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.