راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسهیلات تا 50 درصد برای خرید اینترنتی خودرو در سایت واسپاری ملت

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت واسپاری ملت به نشانی https://www.mellatleasing.com نسبت به خرید اینترنتی خودرو اقدام کنند.

سهولت در فرآیند عملیات خرید و در دسترس بودن سایت شرکت، انجام عملیات خرید خودرو برای خود یا دیگران و سهولت و سرعت بیشتر در مراحل تصویب اعتبار و اعطای تسهیلات نسبت به سیستم بانکی، از مزایای سامانه فروش اینترنتی خودرو است.

بر اساس این گزارش، در این سامانه تا سقف ۵۰ درصد برای خودرو خارجی و تا ۶۰ درصد برای خرید خودروهای داخلی تسهیلات داده می‌شود.

در عین حال، خودروهایی که برای فروش در سامانه فروش اینترنتی قرار گرفته‌اند موجود هستند و در صورت واریز پیش پرداخت، پس از تکمیل پرونده به سرعت جهت طی مراحل و تشریفات قانونی و صدور پلاک و سند به منظور تحویل خودرو اقدام می‌شود.

تمامی خودرو‌ها در مدت زمان بازپرداخت تسهیلات اعطایی تحت پوشش خدمات شرکت بیمه خواهند بود که هزینه بیمه بدنه به صورت اقساطی به همراه اقساط خودرو دریافت می‌شود.

همچنین مشتریان می‌توانند اقساط خود را با ورود به سامانه «فروش نمایندگی‌ها و پراخت اقساط» با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور و همچنین صفحه نخست سایت، بخش پرداخت اینترنتی قسط با وارد کردن «کد شناسه قسط» یا از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز بانک ملت با کد شناسه ارائه شده در دفترچه اقساط پرداخت کنند.

منبع: بانک ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.