راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم معارفه هیئت‌مدیره جدید شاپرک برگزار شد / ترکیب مدیریتی جدید در شاپرک

جلسه هیئت‌مدیره شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت‌کارت، شاپرک با حضور معاونان بانک مرکزی و مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شاپرک، در این جلسه که با حضور فرشاد محمدپور، معاون توسعه مدیریت و منابع و مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی و علی عبدالهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد؛ ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های امیر هامونی، محسن خدابخش به‌عنوان رئیس جدید هیئت‌مدیره شرکت شاپرک معرفی شد.

مهران محرمیان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های هیئت‌مدیره و مدیریت ارشد شاپرک ابراز امیدواری کرد که این شرکت همچنان در مسیر توسعه و تقویت شبکه پرداخت در کشور گام بردارد و خلق ارزش کند.

فرشاد محمدپور نیز با اشاره به نقش محوری شاپرک در فرایندهای اقتصادی کشور به‌ویژه پرداخت الکترونیک اظهار کرد:«فعالیت‌ها، اقدامات و اجرای مقررات و الزامات بانک مرکزی در حوزه پرداخت الکترونیک، تأمین امنیت شبکه و اطمینان خاطر همه ذی‌نفعان به‌ویژه مردم کشورمان، گویای موفقیت این شرکت و حرکت‌کردن در مسیر صحیح است.»

علاوه بر این، علی عبدالهی، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک نیز با اشاره به تغییرات مدیریتی رخ‌داده در شاپرک، با مناسب ارزیابی‌کردن روند پیشرفت پروژه‌های شاپرک ابراز امیدواری کرد که اجرای این پروژه‌ها با جدیت ادامه یابد.

همچنین، محسن خدابخش که سوابق مدیریتی در بازار سرمایه دارد و اخیراً به شرکت شاپرک پیوسته است؛ تلاش همه‌جانبه برای ایفای مسئولیت‌های محوله و کمک به تقویت برنامه‌های نظارتی بانک مرکزی را مورد تأکید قرار داد.

فرهاد فائز، مدیرعامل جدید شرکت شاپرک، نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به خدابخش، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بانک مرکزی و شرکت ملی انفورماتیک برای بالندگی شاپرک تقدیر و از اعتماد هیئت‌مدیره برای واگذاری مسئولیت اجرایی شرکت به خود، تشکر کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت شاپرک، طی چند سال گذشته به همت و تلاش مدیران و کارکنان شرکت و شبکه پرداخت کشور، پروژه‌های ملی بزرگی از جمله اجرایی‌کردن قانون پایانه‌های مالیاتی، کالابرگ الکترونیکی، یارانه نان و… اجرایی شده که منشأ ارائه خدمات مهمی برای نظام اقتصادی و آحاد مردم بوده است.

بر اساس این گزارش، با معارفه رئیس جدید هیئت‌مدیره شرکت شاپرک، ترکیب مدیریتی شرکت شاپرک به شرح زیر است:
محسن خدابخش، رئیس هیئت‌مدیره
سید محمدحسین محمودی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره
حمیدرضا احمدیان، عضو هیئت‌مدیره
ژان صیاد، عضو هیئت‌مدیره
علیرضا یاری، عضو هیئت‌مدیره
فرهاد فائز، مدیرعامل شرکت شاپرک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.