راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بررسی سوابق مدیران منابع انسانی ۳۳ شرکت بانکی و پرداخت / رقابت برای جذب و نگهداشت استعدادها

عصر تراکنش ۷۰ / قطعاً یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در چند سال اخیر گریبانگیر صنایع مختلف و همچنین صنایع مالی کشور بوده، چالش جذب و نگهداشت نیروهای انسانی بوده است. چالشی که اگر راهکاری جدی برای آن در کشور اندیشیده نشود، می‌تواند به نقطه شکستی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بسیاری تبدیل شود. با این حال در چند سال اخیر، با توجه به افزایش روند مهاجرت نیروهای نخبه و متخصص، تقریباً می‌توان گفت تمامی کسب‌وکارها راهکارهای متفاوتی را برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی خود به کار بسته‌اند تا بلکه بتوانند کمی این چالش را مرتفع کنند.

برای مثال بسیاری از کسب‌وکارها نسبت به بازبینی و رقابتی‌سازی هرچه بیشتر نظام جبران خدمات خود اقدام کرده‌اند یا سعی کرده‌اند با ایجاد بستر دورکاری، از توانایی افراد مختلف ساکن در شهرستان‌ها نیز استفاده کنند. در صدر این موضوعات و راهکارها در شرکت‌ها نیز مدیران منابع انسانی شرکت‌ها قرار دارند که سعی دارند تا جای ممکن موضوع جذب و نگهداشت نیروهای انسانی خود را مدیریت کنند. به‌دلیل اهمیت نقش مدیران منابع انسانی به‌خصوص در این روزها که منابع انسانی به مهم‌ترین چالش کسب‌وکارها تبدیل شده است، بر آن شدیم تا مدیران منابع انسانی شرکت‌های بانکی و پرداخت کشور را معرفی کنیم. لازم به ذکر است که حدود ۴۸ درصد از مدیران منابع انسانی که در ادامه به معرفی اجمالی آن‌ها می‌پردازیم را زنان تشکیل داده‌اند.

با این حال تعدادی از شرکت‌ها ترجیح دادند اطلاعاتی از مدیر منابع انسانی آنها درج نشود یا تعدادی دیگر نیز این سمت شغلی را نداشتند یا درخواست‌هایمان برای دریافت اطلاعات از آن شرکت بی‌پاسخ ماند. در هر حال دسترسی به اطلاعات تمام شرکت‌های بانکی و پرداخت کشور کار آسانی نبود. با این حال فهرستی که در ادامه مشاهده می‌کنید، بعد از پیگیری‌های فراوان تحریریه عصر تراکنش به دست آمده که قطعاً به‌مرور تکمیل می‌شود.

ارتباط فردا: زهره برزگر

  • متولد: ۱۳۶۱
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

زهره برزگر متولد آبان 1361 و دارای مدرک کارشناسی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تهران و PhD  منابع انسانی و رفتار سازمانی از دانشگاه علامه طباطبایی است. معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی پرداخت الکترونیک سداد، مشاور مدیرعامل توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجری طرح سند ملی اشتغال، مشاور معاون وزیر ارتباطات در پروژه هوشمندسازی مدارس و رئیس برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد هلدینگ انرژی دانا از جمله سوابق کاری برزگر هستند.

آدانیک: سیما لبیبی

  • متولد: ۱۳۶۰
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۹ 

سیما لبیبی، مدیر منابع انسانی شرکت آدانیک دارای مدرک کارشناسی مهندسی تکنولوژی نساجی از دانشگاه امیرکبیر و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه امیرکبیر است. مشاور ارشد و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت BECG (مشاوره مدیریت) از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸، همکاری با آکادمی تخصصی مدیریت منابع انسانی از سال 1398 تاکنون، مدیر پروژه در گروه مهندس شهلایی و همکاران از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ و  مدیر آموزش شرکت مهندسی صنعتی آرشام کوشا از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۷ از جمله سوابق کاری او هستند.

بازرگانی مبناکارت آریا: فرزاد رفیعی

  • متولد: ۱۳۴۸
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

فرزاد رفیعی فارغ‌التحصیل کارشناسی مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیران دولتی سازمان برنامه و بودجه، کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد، کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از  دانشگاه آزاد و DBA از دانشگاه تهران است. او از خردادماه ۱۴۰۱ معاون سرمایه انسانی و اداری شرکت بازرگانی مبناکارت آریاست. مدیر سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل  شرکت سروش عدالت پاسارگاد از فروردین 1400 تا اردیبهشت 1401، مدیر پشتیبانی و اداری شرکت گسترش انرژی پاسارگاد از مرداد 1397 تا خرداد 1400، مدیر توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت رایان‌سایپا از خرداد 1395 تا تیر 1397، معاون سرمایه انسانی و اداری و عضو هیئت‌مدیره و مدرس مرکز علمی و کاربردی بانک ملت (طرح و اندیشه بهساز بانک ملت) از آبان 1388 تا اردیبهشت 1395، مدیر اداری و منابع انسانی شرکت رستافن ارتباط از خرداد 1383 تا مهر 1388 و رئیس کارگزینی کل ستاد بنیاد مستضعفان از خرداد 1372 تا اردیبهشت 1383 از جمله سوابق کاری او هستند.

پارس تکنولوژی سداد: ندا متحمل

  • متولد: –
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۷

ندا متحمل دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات است. از سوابق کاری او می‌توان به کارشناس مالی شرکت داده‌ورزی سداد، کارشناس منابع انسانی شرکت داده‌ورزی سداد، مسئول سرمایه انسانی شرکت داده‌ورزی سداد و مدیر منابع انسانی شرکت پارس تکنولوژی سداد اشاره کرد. او از سال ۱۴۰۱ با حفظ سمت مدیر منابع انسانی، معاون مالی-اداری شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز هست.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد: ملیحه خسروآبادی

  • متولد: –
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۸

ملیحه خسروآبادی، مدیر منابع انسانی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، فارغ‌التحصیل کارشناسی اقتصاد نظری از دانشگاه الزهرا و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه پیام نور تهران است. معاون مدیر امور سرمایه انسانی در بانک سامان، مدیر منابع انسانی، کارگزاری آگاه، معاون ارتباطات و توسعه سرمایه انسانی گروه رسانه‌های برتر و مدیر امور اداری و منابع انسانی پرداخت الکترونیک سپهر از سوابق کاری او هستند.

پرداخت الکترونیک سامان کیش: علیرضا قزل

  • متولد: ۱۳۶۵
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

علیرضا قزل دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه گیلان، کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه علامه طباطبایی و دکتری مدیریت رفتار سازمانی از دانشگاه فردوسی است. مدیر سرمایه انسانی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، مدیر ارشد منابع انسانی شرکت زرین رؤیا و رئیس اداره مدیریت استعداد شرکت همراه اول از جمله سوابق کاری او هستند.

پرداخت الکترونیک سپهر: فرید رضایی خشگذری

  • متولد: ۱۳۶۲
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

فرید رضایی خشگذری،  مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه قزوین است. رضایی شش سال رئیس منابع انسانی خودروهای سفارشی ایران‌خودرو و هشت سال مدیر سرمایه‌های انسانی تجارت الکترونیک پارسیان بوده و فعالیت خود را در شرکت پاس از شهریورماه ۱۴۰۱ شروع کرده است.

پرداخت نوین آرین: نسیبه گودرزی

  • متولد: ۱۳۶۶
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۷

نسیبه گودرزی دارای مدرک کارشناسی ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد است. او از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ در شرکت همکاران‌سیستم به‌عنوان BP، از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ در شرکت خدمات مهندسی ATEC و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ToyToy به‌عنوان مدیر منابع انسانی و از سال ۱۳۹۹ تاکنون نیز در شرکت پرداخت نوین آرین در سمت مدیر منابع انسانی فعالیت می‌کند.

پویا: سارا رحیم‌پور

  • متولد: ۱۳۵۵
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

سارا رحیم‌پور متولد ۱۳۵۵ است. او کارشناسی مهندسی نرم‌افزار را در سال ۱۳۷۴ از دانشگاه شهیدبهشتی و کارشناسی ارشد مدیریت آی‌تی را در سال ۱۳۸۹ از مدیریت صنعتی اخذ کرد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۸ به‌عنوان مشاور استقرار نظام مدیریت کیفیت در انجمن شرکت‌های انفورماتیک ایران آغاز کرده و از سال ۱۳۸۱ به شرکت پویا پیوسته و تا سال ۱۳۹۰ مسیر کارشناسی نرم‌افزار تا مدیریت پروژه را طی کرده‌ و سپس تا سال ۱۳۹۵ مسئولیت مدیریت منابع انسانی شرکت پویا را بر عهده داشته است. رحیم‌پور از سال ۱۳۹۸ با دریافت مدرک بین‌المللی کوچینگ از ICF (مؤسسه بین‌المللی کوچینگ) به‌عنوان کوچ رسمی نیز فعالیت دارد. او از سال ۱۴۰۱ نیز به‌عنوان مدیر ارشد منابع انسانی مجدداً در شرکت پویا فعالیت می‌کند.

تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام): محبوبه یاوری

  • متولد: ۱۳۶۶
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۹

محبوبه یاوری متولد سال ۱۳۶۶ و رئیس دایره کارگزینی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) است. یاوری دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت دولتی از دانشگاه پیام نور است. او فعالیت خود را در شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) از سال ۱۳۹۹ شروع کرده است.

تسکا: آیدا رضوانی

  • متولد: ۱۳۶۹
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۹

آیدا رضوانی دارای مدرک کارشناسی مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه علامه طبرسی است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ در این شرکت آغاز کرده و در حال حاضر سرپرست منابع انسانی تسکاست.

 تفتا (هلدینگ فناوری بانک تجارت): ریحانه قلعه‌بیگی

  • متولد: ۱۳۶۷
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

ریحانه قلعه‌بیگی، مدیر منابع انسانی هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه مشهد و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران است. از سوابق کاری او می‌توان به مدیر سرمایه‌های انسانی هلدینگ سداد، سرپرست جذب و استخدام در شرکت هف‌هشتاد و کارشناس ارشد جذب و استخدام در تفسیر اشاره کرد.

تندر نور: داود بابایی

  • متولد: ۱۳۵۵
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۰

داود بابایی، مدیر برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت تندر نور دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی، صنایع گاز از دانشگاه خلیج فارس بوشهر، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی و دکتری توسعه منابع انسانی از دانشگاه پوترا مالزی است. مدیر منابع انسانی شرکت یاس ارغوانی از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰، مدرس مدعو در دانشگاه علامه طباطبایی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۹، معاون مالی و منابع انسانی مؤسسه آموزش عالی آزاد پارسه از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳، معاون انضباطی و دبیر مجتمع فرهنگی آموزشی صلحا از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ از جمله سوابق کاری بابایی هستند.

توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن): سودابه تیمورزاده

  • متولد: ۱۳۶۱
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۰

سودابه تیمورزاده مدیر منابع انسانی شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض از دانشگاه علوم‌پایه دامغان و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره‌وری دانشگاه آزاد قزوین است. او از سال ۱۳۹۰ به‌عنوان سرپرست منابع انسانی توسن جذب این شرکت شد و از سال ۱۳۹۶ تاکنون نیز به‌عنوان مدیر منابع انسانی این شرکت مشغول به فعالیت است.

توسعه فناوری اطلاعات سینا (تفاس): یوسف غروی

  • متولد: ۱۳۵۹
  • شروع فعالیت: –

یوسف غروی دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد پرند، کارشناسی مهندسی شبکه از دانشگاه هادی و کارشناسی ارشد مهندسی شبکه از دانشگاه ایرانیان است. کارشناس امور حقوقی و قراردادها، کارشناس برنامه‌ریزی نیروی انسانی، رئیس نگهداشت و جبران خدمات سرمایه‌های انسانی، مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین، مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت اورست مدرن پارس (جانبو)، مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت اسپار ایران، مدیر سرمایه‌های انسانی هلدینگ فناوری و نوآوری بانک صادرات و معاون سرمایه‌های انسانی شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا از جمله سوابق کاری او هستند.

توسن‌تکنو: آرمین گلچین

  • متولد: –
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۴

آرمین گلچین ورودی ۱۳۸۶ مقطع کارشناسی رشته مدیریت دولتی از دانشگاه شهید بهشتی است. سپس در دانشگاه تهران، رشته مدیریت، گرایش منابع انسانی را انتخاب کرد و بعد از آن در گرایش رفتار سازمانی، مقطع دکتری دانشگاه شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شد. او سال ۱۳۹۹ دوران تحصیل آکادمیک خود را به پایان رساند و ابتدای سال ۱۳۹۴ در توسن‌تکنو، در بخش سرمایه انسانی مشغول به کار شد. او مسیر شغلی خود را در حوزه آموزش پیگیری کرد و به‌دلیل دانش آکادمیک خوبی که داشت، توانست وارد حوزه‌های توسعه سرمایه انسانی شود. با گسترش فعالیت‌های شرکت و رشد نیروی انسانی، ساختار تیم پیچیده‌تر شد و از سال ۱۳۹۸ به‌عنوان سرپرست توسعه سرمایه انسانی فعالیت خود را ادامه داد. از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون نیز به‌عنوان مدیر سرمایه انسانی شرکت توسن‌تکنو مشغول به فعالیت است.

جی‌اس‌اس: آرزو اکبری

  • متولد: ۱۳۶۹
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۲

آرزو اکبری، مدیر منابع انسانی شرکت جی‌اس‌اس فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی، گرایش عملکرد و بهره‌وری از دانشگاه تهران است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به مدیر منابع انسانی شرکت توسعه فناوری حکمت (بانک حکمت ایرانیان)، کارشناس ارشد جذب و استخدام و حقوق و دستمزد شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، مدیر منابع انسانی گروه صنعتی میهن، مدیر منابع انسانی شرکت فرابوم کسب‌وکاری نوآوری باز و مدیر منابع انسانی شرکت جی‌اس‌اس اشاره کرد.

داتین: سیدحامد حسینی‌نژاد

  • سال تولد: –
  • شروع فعالیت: –

سیدحامد حسینی‌نژاد شش سال است که مدیر توسعه سرمایه‌های انسانی داتین است. او از سال ۱۳۸۷ در واحد راهکارهای بانکی فناپ مشغول به فعالیت بود و با شکل‌گیری داتین، در بخش آموزش داتین مشغول به فعالیت شد و دو سال بعد عهده‌دار بخش‌های آموزش و جذب داتین شد. در ادامه، داتین بنا به توانایی فردی حسینی‌نژاد او را به‌عنوان «مدیر توسعه سرمایه‌های انسانی» منصوب کرد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد نرم‌افزار دانشگاه تهران است.

داده‌ورزی سداد: مسعود فولادی

  • متولد: ۱۳۵۸
  • شروع فعالیت: ۱۳۸۴

مسعود فولادی فارغ‌التحصیل کارشناسی مدیریت آموزشی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه تهران است. از سوابق کاری او می‌توان به مدیر توسعه منابع انسانی هلدینگ سولیکو (کاله)، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت پرداخت کارت الکترونیک شاپرک و مدیر سرمایه‌های انسانی هلدینگ داده‌ورزی سداد اشاره کرد.

رادین: احترام سیدمرتضی

  • متولد: ۱۳۶۸
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

احترام سیدمرتضی دارای مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی هنری و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، گرایش منابع انسانی است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به کارشناس ارشد منابع انسانی داده‌پردازان همراه ایرانیان (سیبچه) از سال۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱، کارشناس ارشد منابع انسانی ایران‌نوین از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، کارشناس منابع انسانی ثامن ارتباط عصر از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ و کارشناس منابع انسانی ایران نارا از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ اشاره کرد. او از سال ۱۴۰۱ نیز به‌عنوان مسئول منابع انسانی رادین مشغول فعالیت است.

راهبرد هوشمند شهر: افشین فتحی

  • متولد: ۱۳۶۳
  • شروع فعالیت: –

افشین فتحی، معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت راهبرد هوشمند شهر، دارای مدرک کارشناسی مدیریت و مدیریت مالی است. معاون مالی و منابع انسانی هلدینگ آداک، معاون مالی و منابع انسانی پارس، معاون مالی تجارت الکترونیک، معاون مالی و سرمایه انسانی بهرو (مترو) تهران، مشاور مالی و سرمایه انسانی رسانه برخط، مشاور مالی و سرمایه انسانی طراحان شبکه آرکا، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت گسترش خدمات کارا تلفن، قائم‌مقام هلدینگ آرین و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت فن‌آوران ایمن شبکه (فاش) از جمله سوابق کاری فتحی هستند. همچنین در سازمان‌های مختلفی عضویت در کمیته جذب، کمیته انتصابات، رئیس تدوین آیین‌نامه‌های منابع انسانی و… از جمله دیگر فعالیت‌های او هستند. فتحی از سال ۱۳۹۰ در حوزه منابع انسانی مشغول به فعالیت است. او عضو انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران، عضو انجمن حسابداری مدیریت ایران، عضو انجمن مهندسی مالی ایران و مشاور خبره مالیاتی راه نو (اتریش) نیز هست.

رایانه خدمات امید: سیدامیرحسین جوادی

  • متولد: ۱۳۶۶
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۰

سیدامیرحسین جوادی فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد قزوین و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه آزاد همدان است. او از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ مدیر امور برنامه‌ریزی و کنترل و از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ مدیر امور طرح و برنامه شرکت رایانه خدمات امید بوده و از سال ۱۴۰۰ تاکنون نیز به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع شرکت رایانه خدمات امید مشغول به فعالیت است.

سامانه‌های سیمرغ تجارت: سجاد سحابی

  • متولد: –
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۰

سجاد سحابی، مشاور ارشد سرمایه انسانی شرکت سیمرغ تجارت دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه تهران است. او 12 سال فعالیت در حوزه مدیریت و مشاوره منابع انسانی در شرکت‌های فعال در زمینه فناوری‌های مالی را در سوابق کاری خود دارد.

فناپ: اشکان بنکدار شیرازی

  • متولد: ۱۳۶۰
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

اشکان بنکدار شیرازی مدیر سرمایه‌های انسانی فناپ است که از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در این شرکت آغاز کرده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف است. اشکان بنکدار مدرک کارشناسی خود را در رشته برق، گرایش الکترونیک از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است. او سابقه مدیرعاملی در شرکت ایده‌های نرم‌افزاری پندار نو و مدیر منابع انسانی توسعه دو شرکت مپنا را در کارنامه خود دارد. بنکدار معاون برنامه‌ریزی و کنترل مدیریتی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران (صانیر) نیز بوده و در شرکت کیسون نیز به‌عنوان کارشناس برنامه‌ریزی استراتژیک حضور داشته است.

فناپ‌تک: مهدی سعادتی‌نیا

  • متولد: ۱۳۵۹
  • شروع فعالیت: شهریور ۱۴۰۰

مهدی سعادتی‌نیا، مدیر منابع انسانی فناپ‌تک دارای مدرک کارشناسی مدیریت آموزش از دانشگاه شاهد، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، گرایش اجرایی از دانشگاه تهران، دکتری مدیریت منابع انسانی از دانشگاه آزاد و DBA تخصصی منابع انسانی از دانشگاه تهران است. کارشناس آموزش در سازمان بنیاد شهید، رئیس منابع انسانی تعاونی اعتبار گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیر منابع انسانی صنایع شیمیایی غفاری، مدیر منابع انسانی هلدینگ اطلس دینا، مدیر منابع انسانی راک سرامیک  و مدیر منابع انسانی هلدینگ پدیده شیمیایی پایدار گروه صنعتی گلرنگ از سوابق کاری سعادتی‌نیا هستند.

فناپ زیرساخت: امیر صابری

  • متولد: ۱۳۶۸
  • شروع فعالیت: –

امیر صابری، مدیر منابع انسانی شرکت فناپ‌زیرساخت از سال ۱۳۹۶ در این شرکت مشغول به ‌کار است. او مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، گرایش توسعه سرمایه انسانی دارد و در حوزه منابع انسانی به‌عنوان کارشناس منابع انسانی شرکت جوش فناور (نماینده انستیتو جوش آلمان) و مدیر برنامه‌ریزی منابع انسانی شرکت نیوشا آتیه PDA international سابقه فعالیت داشته است. صابری در شرکت فناپ‌زیرساخت نیز به‌عنوان کارشناس، کارشناس مسئول، رئیس توسعه و مدیر سرمایه انسانی این شرکت فعالیت داشته است.

فناوری همراه پیدا (همراه‌کارت): امید صادقیان‌پور

  • متولد: ۱۳۶۲
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۰

امید صادقیان‌پور، مدیر منابع انسانی شرکت همراه‌کارت فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد MBA، گرایش مدیریت منابع انسانی و توسعه سازمان از دانشگاه تهران و دکتری حرفه‌ای مدیریت اجرایی گرایش کارآفرینی از دانشگاه تهران است. از سوابق کاری او می‌توان به مشاور در حوزه توسعه و تحول منابع انسانی، کوچ حرفه‌ای و مسیر شغلی، مدیر منابع انسانی شرکت همراه‌کارت، HRBP هلدینگ هزاردستان و شرکت دیوار، مسئول جذب و توسعه سرمایه انسانی هلدینگ داده‌ورزی سداد، کارشناس ارشد توسعه سیستم‌های منابع انسانی گروه مپنا، کارشناس ارشد توسعه سرمایه انسانی توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) و… اشاره کرد.

فن‌آوا کارت: مریم گلقندشتی

  • متولد: ۱۳۶۸
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

مریم گلقندشتی، مدیر منابع انسانی شرکت فن‌آوا فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، مهندسی مالی از دانشگاه خوارزمی  و کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. کارشناس منابع انسانی از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ و معاون مدیر سرمایه انسانی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ شرکت مهندسی یاس ارغوانی از جمله سوابق کاری او هستند. او از دی‌ماه ۱۴۰۱ به‌عنوان مدیر منابع انسانی شرکت فن‌آوا کارت فعالیت می‌کند.

فینوداد: پریسا سعیدی

  • متولد: ۱۳۷۰
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

پریسا سعیدی دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه امیرالمؤمنین کرج است. مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی-کاربردی پیشتازان آیین زندگی، مدیر دیجیتال و برنامه‌نویسی اداره بازارافزایی بانک آینده، مدیر بخش بازاریابی و برندینگ شرکت نشانه رویش آینده و دستیار اجرایی مدیرعامل شرکت نشانه رویش آینده از سوابق کاری او هستند. سعیدی از تیرماه ۱۴۰۱ تاکنون به‌عنوان مدیر منابع انسانی شرکت فناوران نوآور سداد فعالیت می‌کند.

کارت اعتباری ایران‌کیش: محمد افشارمنش

  • متولد: ۱۳۵۶
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۶

محمد افشارمنش دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات و مدرک DBA از دانشگاه تهران است. او که دانشجوی دکتری مدیریت منابع انسانی از دانشگاه آزاد است، از سال ۱۳۹۶ مدیر منابع انسانی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش است. در سوابق کاری او کارشناس اعتبارات از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ و سرپرست اعتبارات از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ شرکت سرآمد فن‌آوری اطلاعات، مدیر امور پذیرندگان شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷، معاون امور پذیرندگان ایران‌کیش از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳، مدیر مستقل SBU نگهداری و تعمیرات و مشاور مدیرعامل در امور نمایندگان و پذیرندگان ایران‌کیش از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ به چشم می‌خورد.

کارت ایران (هلدینگ فناوری و نوآوری صاد): بهزاد نعمتی

  • متولد: ۱۳۶۲
  • شروع فعالیت: ۱۴۰۱

بهزاد نعمتی، مدیر منابع انسانی هلدینگ صاد دارای مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد واحد یادگار امام و کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه سراسری آمل است. مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت رایانه خدمات امید، مدیر مالی و اداری شرکت وثوق (هلدینگ بهسازان فردا)، معاون سرمایه‌های انسانی و پشتیبانی شرکت سایان کارت و مدیر مالی و اداری شرکت فناوری سایپا ارتباط از جمله سوابق کاری او هستند.

گروه حصین: فائزه فائزی

  • متولد: ۱۳۶۵
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۴

فائزه فائزی، مدیر منابع انسانی گروه حصین دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علوم تحقیقات و دارای مدرک  از دانشگاه تهران است. استاد زبان انگلیسی در مؤسسات آریان‌پور، شکوه و خانه زبان (1396-1382)، دستیار اجرایی در بخش آموزش سازمان بین‌المللی علمی فرهنگی آیسسکو ISESCO (1392-1384)، مدیر اجرایی دفتر بین‌المللی حقوقی طبسی و همکاران (1393-1392) و متخصص منابع انسانی در مؤسسه توسعه راه‌حل‌های منابع انسانی HRsolutions  (1394-1393) از جمله سوابق کاری او هستند. فائزی فعالیت خود را در گروه حصین از سال ۱۳۹۴ با عنوان متخصص منابع انسانی شروه کرد و از سال ۱۳۹۸ نیز به‌عنوان مدیر منابع انسانی این گروه فعالیت می‌کند.

گسترش فناوری‌های نوین کشاورزی: فرحناز حاجی‌رحیمی

  • متولد: ۱۳۵۲
  • شروع فعالیت: ۱۳۹۸

فرحناز حاجی‌رحیمی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، گرایش نیروی انسانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. او فعالیت خود را به‌عنوان رئیس اداره‌کل مدیریت و توسعه منابع انسانی شرکت گسترش فناوری‌های نوین از سال ۱۳۹۸ شروع کرده است. از جمله سوابق کاری حاجی‌رحیمی می‌توان به فعالیت در ادارات مرکزی اداره کل انفورماتیک بانک کشاورزی، فعالیت در ادارات مرکزی اداره کل سازمان و بهبود روش‏های  بانک کشاورزی، فعالیت در ادارات مرکزی اداره کل رایانه و ارتباطات داده‏ای بانک کشاورزی اشاره کرد. او همچنین از سال ۱۳۸۹ مأمور به شرکت گسترش فناوری‏های نوین در حوزه تولید، توسعه و پشتیبانی سامانه‏های بانک کشاورزی شد. معاون کل پشتیبانی در اداره کل مهندسی نرم‌افزار شرکت گسترش فناوری‏های نوین، رئیس اداره‌ کل مدیریت و توسعه منابع انسانی شرکت گسترش فناوری‌های نوین و رئیس‌کل اداره کل مهندسی نرم‌افزار شرکت گسترش فناوری‌های نوین از جمله سوابق کاری حاجی‌رحیمی هستند.

منبع عصر تراکنش ۷۰
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.