راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی سرویس بلوترید، پلتفرم امن کپی تریدینگ در ایران / استفاده از تجربه مسترتریدرها برای کاهش ریسک معاملات

با ظهور ارز های دیجیتال و اوج‌گیری قیمت آن‌ها به خودی خود ترید و معامله ارزهای دیجیتال هم به روشی برای کسب درآمد بدل شده و کپی تریدینگ یکی از این روش‌های کسب درآمد است.

در این بازار پر جنب‌وجوش جدید، معامله‌گران می‌توانند ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند و سود کسب کنند. برای ترید ارزهای دیجیتال، تریدرها می‌توانند از صرافی‌های مختلف استفاده کنند که برای خرید و فروش هر یک ساز و کار مشخص و خاصی ایجاد شده است.


استفاده از تجربه مستر تریدرهای رمزارز


حال با توجه به وجود تریدر‌های بسیار زیاد در بازار ارز‌های دیجیتال، عده‌ای با آموزش‌های مختلف و تجربیات فراوان تبدیل به تریدرهای برتر این حوزه شده‌اند که به اختصار به این افراد مستر تریدر گفته می‌شود.

مستر تریدر یک عنوان است که برای اشاره به معامله‌گرانی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند و به دلیل تجربه و مهارت‌های خود در این حوزه، به عنوان معامله‌گران حرفه‌ای شناخته می‌شوند.

اما سوالی که اینجا ایجاد می‌شود این است که چطور می‌توان از تجربه تریدرهای برتر استفاده کرد؟ پاسخ اولیه آموزش است. اما روش دیگر نیز در حال حاضر رو به گسترش است که در ادامه به صورت کامل به آن می‌پردازیم.


کپی تریدینگ چیست؟


کپی تریدینگ ارز دیجیتال یک روش ترید در بازار است که در آن، تریدرهای مبتدی می‌توانند با کپی‌کردن معاملات یک مسترتریدر، به کسب سود بپردازند.

در این روش، معاملات یک مستر تریدر به صورت اتوماتیک توسط سیستم کپی می‌شود و معامله‌گران مبتدی می‌توانند با کپی کردن این معاملات، در سود آن شریک شوند. این روش معمولا در پلتفرم‌های معاملاتی مختلفی ارائه می‌شود.


کسب درآمد از کپی‌تریدینگ


روش دیگر استفاده از تجربیات مستر تریدرها کپی ترید است. مسترتریدرها با انجام معاملات عادی خود همواره در حال کسب درآمد هستند و در این میان وجود سیستمی برای کپی معاملات آن‌ها می‌تواند باعث کسب درآمد برای سایر فعالان و تازه‌واردان این حوزه باشد.

کپی ترید به خودی خود روش مناسبی برای کسب درآمد است اما در این راه مانعی همچون انتخاب پلتفرم نامناسب کپی ترید می‌تواند این روند رو به رشد را به روندی زیان‌ده بدل کند.

انتخاب پلتفرم کپی ترید نامناسب می‌تواند باعث افزایش ریسک سرمایه‌گذاری شود. برخی از پلتفرم‌های کپی ترید ممکن است نامناسب باشند و تریدرهای ناشناخته و ناموفق را به عنوان تریدرهای معتبر معرفی کنند که ممکن است باعث افزایش ریسک سرمایه‌گذاری شود.

همچنین مشکل بزرگ دیگر صرافی بودن پلتفرم است که از کاربران می‌خواهد تا دارایی و سرمایه خود را در حساب ناامن قرار دهند. این کار می‌تواند ریسک‌های بسیار خطرناکی داشته باشد.

کپی تریدینگ برای تازه‌واردان به معاملات رمزارزی هم مناسب است و به عنوان راهی میانبر در میان کسب تجربه مبتدیان قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که این افراد بتوانند از ابتدای ورود خود به بازار کسب سود نمایند و در این مسیر بتوانند کسب تجربه کنند و خود در آینده تریدری حرفه‌ای باشند.

در حالت کلی انجام کپی تریدینگ نیازمند تجربه و دانش معامله‌گری زیادی نیست. اما داشتن تجربه حداقلی سبب می‌شود که کاربران بتوانند مستر تریدر مناسبی انتخاب کنند و در پلتفرمی امن و حرفه‌ای کپی ترید انجام دهند.

انتخاب پلتفرم نامناسب و طبعا مستر تریدر اشتباه می‌تواند باعث ایجاد ریسک برای سرمایه فرد شده و آن را با چالش‌هایی مواجه سازد.


بلوترید، پلتفرم امن کپی تریدینگ در ایران


بلوترید، پلتفرم امن و حرفه‌ای کپی تریدینگ ایرانی است که توسط تیم تریدینگ هاوس توسعه داده شده و امکانات و قابلیت‌های کاربردی متعددی دارد.

کپی تریدینگ

این پلتفرم بر خلاف سایر سیستم‌های کپی تریدینگ، خود یک صرافی نیست و با امکان اتصال امن به صرافی‌های مورد اعتماد و تحت قرارداد خود و وجود مسترتریدرهای حرفه‌ای می‌تواند میزبان مناسبی برای تریدرهای مبتدی باشد که بتوانند با انجام کپی تریدینگ به کسب درآمد بپردازند.

منبع رسانه رمزارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.