راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهسازان فردا در مسیر توسعه همکاری‌های بین‌المللی / مذاکرات تجاری بهسازان فردا با ۹ کشور

در چهارمین روز از بیست‌و‌ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک  (الکامپ) نشست تعاملی میان نمایندگان شرکت‌های «گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا» و هیئت‌‌های نمایندگان شرکت‌های خارجی برگزار شد.

در این نشست نمایندگانی از کشورهای روسیه، چین، ترکیه، بوسنی و هرزگوین، ارمنستان، ازبکستان، پاکستان، عراق، سوریه و مدیران ارشد شرکت‌های گروه بهسازان فردا حضور داشتند.

هیئت‌های خارجی در این برنامه به طور جداگانه طی نشست‌هایی مشترک با مدیران شرکت‌های گروه بهسازان فردا (شرکت‌های بهسازان ملت، به‌پرداخت ملت، مهندسی نرم‎افزار شقایق، مهندسی سیستم یاس ارغوانی، مهندسی صنایع یاس ارغوانی، زیرساخت امن خدمات تراکنشی) ضمن آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متنوع موجود در این شرکت‌ها فرصت‌های همکاری را بررسی کردند.

در این نشست‌ها، تأکید شد که مجموعه بهسازان فردا محصولات و سرویس‌های مختلف و متنوعی را در حوزه فناوری اطلاعات با تأکید بر صنعت بانکداری و پرداخت معرفی کرده است. توسعه‌ راهکارها و سکوهای نوآورانه برای ذی‌نفعان در اکوسیستم‌های کسب‌وکار دیجیتال ازجمله موضوعاتی بود که به گفته مدیران شرکت‌های زیرمجموعه بهسازان، امکان مشارکت و همکاری مستمر با شرکت‌های مرتبط در سایر کشورها را فراهم می‌کند.

در این نشست که هدف آن توسعه تعاملات بین‌المللی میان گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و کشورهای هیئت‌های مدعو خارجی بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بود، هیئت‌های نماینده شرکت‌های بین‌المللی هم ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های خود را برای تعریف همکاری‌های مشترک فی‌مابین ارائه کردند.

در این نشست، مذاکرات اولیه با هیئت‌های مذاکره‌کننده در خصوص همکاری‌های دو یا چندجانبه و اخذ تفاهم‌نامه‌های مشترک صورت گرفت و مذاکرات تکمیلی به جلسات مشترک آتی موکول شد.

سخنرانان اصلی این نشست علیرضا متولیان، معاون راهبری کسب‌و‌کار و رئیس مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا و مصطفی ابراهیم‌زاده، مدیر توسعه سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری بهسازان فردا بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.