راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از تترلند کلاسیک / ارائه خدمات پایه خرید‌و‌فروش تتر در محیطی ساده

صرافی رمزارز تترلند در اردیبهشت سال جاری و به مناسبت ششمین سال فعالیتش، از نسخه جدید وب‌سایت و اپلیکیشن و همچنین گزارش عملکرد خود در سال‌ ۱۴۰۱ رونمایی کرد. این مجموعه به تازگی خبر از راه‌اندازی تترلند کلاسیک داد که خدمات پایه تبادل را در فضایی ساده را ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی تترلند، این صرافی رمزارزی در مسیری که طی این ۵ سال پیموده شفافیت را الویت و امنیت را شرط لازم این مسیر قرارداده و ثمره این سفر برای این صرافی جلب اعتماد مشتریان بوده است. تترلند پیش‌از‌این نیز نسخه ۷.۰ وب‌سایت و اپلیکیشن خود را رونمایی و امکانات تازه‌ای را به کاربرانش معرفی کرد.

این مجموعه درادامه فرایند به‌روزرسانی خدمات و امکانات، قابلیت‌های تازه‌ای به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

تترلند کلاسیک با هدف بهینه‌سازی تجربه کاربری ارائه شده‌ است و در حال حاضر تنها خدمات پایه و اصلی تترلند اعم از خرید‌‌و‌‌فروش تتر، واریز و برداشت تتر و تومان را دراختیار کاربران تترلند قرار می‌دهد.


نسخه کلاسیک، ویژه کاربرانی که به صورت تخصصی به دنبال خرید و فروش تتر هستند


در نسخه تترلند کلاسیک، کاربران نمی‌توانند از امکانات دیگر تترلند استفاده کنند؛ در مقابل در فضایی بسیار ساده، فقط به امکانات مهم و اصلی تترلند دسترسی خواهند داشت. تترلند این امکان را برای کاربرانی طراحی کرده‌ است که به‌صورت تخصصی فقط به خرید‌و‌فروش تتر نیازمندند.

تترلند کلاسیک

تترلند کلاسیک، نقطه شروع معامله برای کاربران تازه‌وارد


تترلند کلاسیک برای کاربران تازه‌وارد نیز بسیار مفید خواهد بود؛ زیرا پیچیدگی پلتفرم‌های دیگر مبادله رمزارز را ندارد و کاربران می‌توانند در فضایی ساده خرید و فروش یکی از رمزارزهای معتبر جهان، یعنی تتر را تجربه و در‌ادامه، در‌صورت نیاز حالت پیشرفته تترلند را برای دیگر معاملات فعال کنند.

تترلند کلاسیک

تترلند کلاسیک هم‌اکنون در اپلیکیشن تترلند دردسترس قرار دارد و تمامی کاربران با فعال‌کردن این نسخه از قسمت تنظیمات، می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع رسانه رمزارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.