راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به‌روزرسانی نرم‌افزار سانیار در راستای اجرای بخشنامه اصلاح نظام کارمزد

سانیار، نرم‌افزار جامع پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد در راستای اجرای بخشنامه اصلاح نظام کارمزد، به‌روزرسانی شد.

به گزارش روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، این نرم‌افزار که بستری برای کنترل و مدیریت درگاه‌های پرداخت و تراکنش‌های پذیرندگان است، امکاناتی نظیر گزارش‌گیری آنلاین تراکنش‌ها، پرداخت بدون کارت و پشتیبانی حرفه‌ای را برای تسهیل امورمالی و گزارش‌گیری پذیرندگان فراهم آورده و به جهت رضایت بیش از پیش مشتریان و ارائه ابزاری کاربردی جهت افزایش سطح کاربری آنها علاوه بر ارتقاء فرآیند دریافت گزارش تراکنش‌ها، در راستای اجرای بخشنامه اصلاح نظام کارمزد گزینه جدیدی به امکانات خود اضافه کرده است.

بر اساس این به‌روزرسانی پذیرندگان می‌توانند با وارد شدن به نرم‌افزار سانیار و انتخاب گزینه «آمار تجمیعی تراکنش‌های روز جاری» علاوه بر گزارش‌گیری آنلاین از تعداد و مبلغ تراکنش‌ها، مجموع کارمزد تراکنش‌های روز جاری را دریافت نمایند. همچنین این امکان در قسمت «تراکنش‌های کارتخوان» نیز فعال شده که پذیرنده می‌تواند به کمک آن جزئیات و کارمزد هر یک از تراکنش‌های انجام شده را نیز مشاهده کند.

از دیگر تغییرات این نرم‌افزار، اضافه شدن گزینه «ماشین حساب کارمزد تراکنش» است که به‌صورت آنلاین کارمزد مبلغ وارد شده توسط پذیرنده را محاسبه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن نمایش می‌دهد.

سانیار برای همراهی هرچه بیشتر با پذیرندگان و تسهیل امور مالی آنها به راحتی در دسترس است و دارندگان دستگاه کارتخوان پرداخت الکترونیک پاسارگاد می‌توانند این نرم افزار را از سایت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در قسمت سانیار دریافت و نصب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.