راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از چهره جدید کوینینو در الکامپ ۲۶ / ارائه خدمات سرمایه‌گذاری و وام‌دهی در قالب پلتفرم مالی و رمزارزی

صرافی آنلاین ارز دیجیتال کوینینو در حالی در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد که به گفته مدیرعامل این شرکت، کوینینو قرار است با ارائه برخی خدمات مالی نظیر سرمایه‌گذاری و وام‌دهی در قالب یک پلتفرم مالی و رمزارزی به فعالیت خود ادامه دهد. مدیرعامل کوینینو اولین حضور اکوسیستم رمزارزی کشور را در نمایشگاه الکامپ مثبت ارزیابی می‌کند و معتقد است این حضور هرچند با حدود پنج درصد از ظرفیت اکوسیستم رمزارز کشور از لحاظ تعداد شرکت‌ها صورت گرفته، ولی می‌تواند سرآغاز اتفاقات مثبت در رگولاتوری رمزارز کشور باشد.

جمشید عباس‌پور، مدیرعامل مجموعه کوینینو در حاشیه نمایشگاه الکامپ در خصوص حضور در این نمایشگاه به خبرنگار «راه پرداخت» می‌گوید: «بعد از چند سال وقفه در برگزاری نمایشگاه الکامپ امید زیادی نسبت به پیامدهای مثبت حضور در این نمایشگاه داریم؛ چراکه به نظر می‌رسد مورد استقبال بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار گیرد.»

عباس‌پور در خصوص برنامه‌های کوینینو برای حضور در نمایشگاه الکامپ توضیح می‌دهد: «طبیعتاً برنامه‌ها و استراتژی‌های جدیدی برای رونمایی در نمایشگاه تدارک دیده‌ایم.»

بنا بر توضیحات او یکی از برنامه‌های ویژه کوینینو که از چند ماه گذشته در حال اجراست خروج از ارائه خدمات صرف یک صرافی رمزارزی است و کوینینو قرار است پلتفرم خدمات مالی و رمزارزی باشد نه صرفاً یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال.

مدیرعامل کوینینو در این خصوص توضیح می‌دهد که برای تبدیل‌شدن این صرافی به یک پلتفرم مالی و رمزارزی نقشه راه دقیقی برنامه‌ریزی شده که در مراحل اولیه شامل ۲۰ سرویس مشخص برای رونمایی تا پایان سال جاری است که به نوبت تا پایان سال ۱۴۰۲ رونمایی می‌شوند.

جمشید عباس‌پور

کوینینو در نمایشگاه بورس، ‌بانک و بیمه از سرویس سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از ۲۰ سرویس مذکور به صورت پایلوت رونمایی کرد و به گفته عباس‌پور این سرویس که در الکامپ ۲۶ به صورت کامل رونمایی شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل کوینینو در خصوص سرویس سرمایه‌گذاری این پلتفرم توضیح می‌دهد که این خدمت به کاربرانی که به دنبال کسب سود از بازارهای مالی و ارزی هستند به صورت تضمینی و بدون ریسک ارائه می‌شود.

بنا بر توضیحات او این سرویس شامل چند طرح سرمایه‌گذاری است که یکی از ساده‌ترین این طرح‌ها این است که به موجودی تتر معلق کیف پول کاربران نوعی سود پلکانی (فزاینده) تعلق می‌گیرد و در مجموع سود سالیانه این طرح به ۱۰ درصد می‌رسد.

طرح بلندمدت برای مبالغ بیشتر از اعداد معلق در کیف پول کاربران یکی دیگر از طرح‌های سرویس سرمایه‌گذاری کوینینو است که بنا بر توضیحات عباس‌پور کاملاً تضمینی و بدون ریسک ارائه می‌شود.

به گفته او طرح مشارکت در معامله، دیگر طرح سرویس سرمایه‌گذاری کوینینو است که برخلاف دو مورد قبل به میزان ریسک‌پذیری کاربران مربوط می‌شود. این طرح برای کاربرانی است که ضرر اصل سرمایه را می‌پذیرند و طبیعتاً در صورت کسب سود مبالغ بیشتری سود می‌کنند.

مدیرعامل کوینینو همچنین اشاره کوتاهی به سرویس وام‌دهی این پلتفرم دارد که قرار است ماه‌های آتی از آن رونمایی شود.

مسابقه دائم ماهیانه دیگر سرویس جدید کوینینو است که بر اساس آن به یک یا چند کاربری که در مبالغ بالا به معامله رمزارزها می‌پردازند ماهیانه جوایزی اهدا می‌شود. به گفته عباس‌پور، امتیازات کاربران هر ماه از نو ثبت می‌شود و همه کاربرانی که در مبالغ بالا ترید می‌کنند می‌توانند شانس کسب جایزه داشته باشند.

عباس‌پور در خصوص دیگر قابلیت‌های کوینینو که در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود توضیح می‌دهد: «ما مجموعه‌ای از چالش‌ها را برای تریدرهای کوینینو در نظر گرفته‌ایم که هر کدام از کاربران بعد از عبور از این چالش‌ها رتبه‌بندی می‌شوند و در ادامه این روند چند حالت وجود دارد. به عنوان مثال براساس این رتبه‌بندی می‌توانند توسط مجموعه در تیم ترید استخدام شوند یا در وب‌سایت به‌عنوان یک تریدر با درج سابقه معاملات‌شان معرفی شوند.»

مدیرعامل کوینینو در خصوص اولین حضور صرافی‌ها و شرکت‌های رمزارز در نمایشگاه الکامپ بیان می‌کند: «در حال حاضر پنج یا شش شرکت رمزارزی در الکامپ حضور یافته‌اند و این در حالی است که تعداد شرکت‌های حوزه ارز دیجیتال در کشور به بیش از ۱۰۰ عدد می‌رسد. با این حال همین که این شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاهی مانند الکامپ به رسمیت شناخته می‌شوند جای امیدواری دارد که تا انتهای امسال از فضای غبارآلود و خاکستری این صنعت خارج شویم و بتوانیم رسمی و با مجوز فعالیت کنیم و اعتماد کاربران را جلب کنیم.»

2 دیدگاه
  1. پدرام می‌گوید

    جمشید عباسپور مدیرعاملی که در عرض یکسال کلیه کارمندانش بخاطر عدم پرداخت حقوق از شرکت خارج شدند و با ندادن حق و حقوق کارمندان کوینینو حرف های خلاف واقع مطرح می نماید

  2. پدرام می‌گوید

    جمشید عباسپور مدیرعاملی که در عرض یکسال کلیه کارمندانش بخاطر عدم پرداخت حقوق از شرکت خارج شدند و با ندادن حق و حقوق کارمندان کوینینو حرف های خلاف واقع مطرح می نماید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.