راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل یوآیدی در نمایشگاه الکامپ از امکان جدید شرکت خبر داد / سرویس احراز هویت دیجیتال به کسب‌وکارهای خرد هم ارائه می‌شود

یوآیدی یکی از کسب‌وکارهای احراز هویت دیجیتال فعال در ایران است که بنا بر گفته‌های نیما شمساپور مدیرعامل شرکت، تاکنون بیش از سه میلیون احراز هویت انجام داده است. حالا این شرکت در غرفه 208 سالن 6 نمایشگاه الکامپ 2023 با امکانی جدید حاضر شده است.

به گفته نیما شمساپور، مدیرعامل یوآیدی درباره عملکرد شرکت در الکامپ خطاب به «راه پرداخت»، خدمات یوآیدی در سال‌های فعالیتش فقط متوجه کسب‌وکاری‌های بزرگ بوده، اما امسال این شرکت در الکامپ اعلام کرده که به مشتریان خرد هم به دو صورت sdk و api سرویس می‌دهد.

به‌ گفته او، این شرکت با محصولات و بسته‌هایی تخفیفی برای کسب‌وکارهای کوچک به نمایشگاه الکامپ آمده و برای آنها تخفیف‌های ویژه‌ای هم در نظر گرفته است.

مدیرعامل یوآیدی با مقایسه الکامپ امسال با سال‌های گذشته توضیح داد: «یوآیدی چهار سال قبل هم در الکامپ حضور داشته و تعداد شرکت‌های حوزه احراز هویت دیجیتال نسبت به گذشته افزایش داشته است. این امر نشان‌دهنده پاگرفتن این حوزه در ایران است.»

او در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: «حوزه اقتصاد دیجیتال و به‌تبع آن حوزه احراز هویت دیجیتال نسبت به چهار سال گذشته بزرگ‌تر شده و استقبال‌ها از الکامپ می‌تواند نشان‌دهنده فراگیری این نوع اقتصاد میان مردم باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.