راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در نمایشگاه الکامپ از سامانه آنلاین و هوشمند حمل‌ونقل پی‌بار رونمایی شد / پی‌بار؛ دستیاری هوشمند در صنعت حمل‌ونقل

سامانه آنلاین و هوشمند حمل‌ونقل «پی‌بار» در حاشیه بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران به نمایش درآمد. محصول پی‌بار یک دستیار هوشمند در مدیریت حمل‌ونقل و پرداخت بارنامه است که امکان کنترل دقیق و همه‌جانبه فرایند حمل‌ونقل را به کاربران می‌دهد و عوامل کندکننده را به حداقل می‌رساند.

در اولین روز از نمایشگاه الکامپ، سامانه آنلاین و هوشمند حمل‌ونقل پی‌بار معرفی شد. این محصول سامانه فین‌تک لجستیک «شرکت راهکارهای هوشمند» پی‌راد است که در زمینه مدیریت فرایند حمل‌ونقل و عملیات بانکداری فعالیت می‌کند. این سامانه که به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد دستیار حمل‌ونقل هوشمند به شمار می‌آید.

با پی‌بار از لحظه‌ای که بارنامه صادر می‌شود، بارنامه به‌صورت دیجیتال قابل‌ مشاهده بوده و به اطلاعاتی از قبیل نام و مشخصات راننده و ناوگان و مشخصات دقیق محموله، میزان بار، تاریخی که بارنامه صادر شده و زمانی که بار به مقصد می‌رسد، دسترسی خواهید داشت. پی‌بار می‌تواند با نرم‌افزارهای باسکول‌خوان، انبارداری و نرم‌افزارهای مدیریت مشتری ارتباط برقرار کرده، اطلاعات آنها را بخواند و روی کرایه حمل کسری بار را اعمال کند.

از بخش‌های قابل‌ توجه این محصول، پرداخت فوری کرایه حمل راننده در هر ساعتی از شبانه‌روز در زمان تعطیلی بانک است. پی‌بار سامانه‌ای یکپارچه، منعطف و به‌روز است که برای شفاف‌سازی و نظم‌بخشی به ارتباطات متقابل صاحبان کالا، شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان طراحی شده است.

با این محصول دیگر نیازی به صدور چک یا مراجعه به بانک نیست؛ این محصول با راننده‌ها به صورت تکی یا گروهی تسویه‌حساب می‌کند. پی‌بار یک پلتفرم آنلاین است که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن، روند بارگیری و حمل، تخلیه و پرداخت آنلاین کرایه به رانندگان را مدیریت کند. پرداخت کرایه حمل نیز مستقیماً به حساب اعلامی رانندگان و بر بستر بانک تجارت صورت می‌گیرد.

همان‌طور که گفته شد پی‌بار به‌راحتی با نرم‌افزارها و سامانه‌های موجود در سازمان‌ها (مانند باسکول‌خوان و…، پلاک‌خوان یا ای‌آرپی‌ها) هماهنگ می‌شود و نیازی نیست همه چیز از نو پایه‌گذاری شود. از طرفی هنگام کار با سامانه، همه اطلاعات به صورت یکجا قابل ملاحظه است و نیاز نیست برای کنترل هر چیزی مدام بین صفحات نرم‌افزارها جابه‌جا شوید.

با استفاده از پی‌بار به تسهیلات بانکی ویژه صنعت حمل‌ونقل تحت عنوان «همیاربار» دسترسی دارید. همیاربار تسهیلات و امکانات پرداخت اعتباری بارنامه‌ها را در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهد.

سیستم امنیتی پی‌بار با استفاده از آخرین فناوری‌های امنیتی روز از کلیه اطلاعات شما محافظت می‌کند. از طرفی تمام اقدامات انجام‌شده روی سیستم را به تفکیک کاربر ثبت می‌کند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود. همچنین امکان نظارت دقیق بر عملکرد واحدها و کاربران را برای مدیران فراهم می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.