راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دورخیز پرداخت الکترونیک سداد برای استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها

شرکت پرداخت الکترونیک سداد طی تفاهم‌نامه‌ای با فینوداد استفاده از ظرفیت‌های استارتاپی کشور را آغاز کرد. با عملیاتی‌سازی باشگاه مشتریان پذیرندگان سداد و بانک ملی، این مجموعه در نظر دارد که شرکت‌های استارتاپی بتوانند راه‌کارهایی را برای این نیازمندی فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد درباره این همکاری گفت: «تمایل همیشگی ما برای همکاری با استارتاپ‌های مرتبط با حوزه پرداخت با انعقاد این تفاهم‌نامه عملیاتی و اجرایی شد و حالا بیش از پیش امیدواریم بتوانیم از راه‌کارهای خلاقانه اکوسیستم استارتاپی در پیشبرد اهداف سازمانی‌مان سود ببریم.»

او افزود: «از طرفی این فرصت برای فعالان اکوسیستم استارتاپی هم فراهم خواهد شد تا ایده‌هایشان را در قالب یک کسب‌وکار بزرگ به کار گیرند.»

مرکز نوآوری فینوداد در راستای توسعه نوآوری و فناوری حوزه فناوری مالی و بانکی با محوریت بانک ملی ایران و سرمایه‌گذاری گروه شرکت‌های سداد تشکیل شده‌ است. این مرکز مأموریت خود را فراهم‌آوری زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه مورد نیاز کارآفرینانی در نظر گرفته‌ که در مسیر رسیدن به رؤیاهایشان و تعالی کشور، پا به این عرصه گذاشته‌اند و خود را شایسته این حمایت نشان می‌دهند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این رویداد از عملیاتی‌سازی باشگاه مشتریان پذیرندگان خود و بانک ملی به‌عنوان اولین موضوع همکاری بین دو مجموعه نام برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.