راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری کارگاه نحوه استفاده از قانون جهش تولید دانش‌بنیان

انجمن تجارت الکترونیک تهران دومین کارگاه از سلسله‌کارگاه‌های این انجمن را با عنوان کارگاه «نحوه استفاده از قانون جهش تولید دانش‌بنیان» با تأکید بر ماده ۱۱ در خصوص اعتبار مالیاتی برگزار می‌کند. این کارگاه دوشنبه ۲۹ خردادماه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

قانون جهش تولید دانش‌بنیان یکی از قوانین حال حاضر کشور در حمایت از توسعه علم و فناوری است. نکات مفاد قانون جهش تولید دانش‌بنیان، در رشد و توسعه شرکت‌های مشمول آن بخصوص در مورد اعتبار مالیاتی مربوط به ماده ۱۱ ازجمله مباحثی است که بهتر است مورد توجه اعضای هیئت‌مدیره، مدیران اجرایی، مدیران مالی و حسابداری و همچنین کارآفرینان حوزه تجارت الکترونیک و اکوسیستم استارتاپی قرار گیرد.

کمیسیون تأمین مالی و سرمایه‌گذاری انجمن تجارت الکترونیک تهران، در راستای کمک به تفسیر و اطلاع از مزایای قانون جهش تولید دانش‌بنیان تصمیم گرفته کارگاهی آموزشی با عنوان نحوه استفاده از قانون جهش تولید دانش‌بنیان در ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی برگزار کند.

سخنران این کارگاه آموزشی علیرضا دلیری، معاون سابق مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری است. دلیری با توجه به اهمیت موضوع اعتبار مالیاتی در خصوص این کارگاه بیان کرد: «از همه اعضای محترم انجمن تجارت الکترونیک تهران خواهشمندم که نسبت به حضور خود یا نمایندگان شرکت‌های عضو اهتمام بورزند. این کارگاه آموزشی با توجه به اهمیت موضوع اعتبار مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان جهت استفاده از مزیت‌های بی‌نظیر مالیاتی و سرمایه‌گذاران حوزه اقتصاد دیجیتال جهت تشویق به سرمایه‌گذاری در اکوسیستم استارتاپی کشور می‌تواند خیلی کمک‌کننده و تسهیلگر باشد.»

با توجه به حضوری بودن و محدودیت در ظرفیت کارگاه، علاقه‌مندان می‌توانند به سایت ایوند مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام در این کارگاه اقدام کنند.

همچنین اعضای انجمن تجارت الکترونیک تهران و دانشجویان می‌توانند از تخفیف ویژه برای حضور در این کارگاه بهره‌مند شده و جهت دریافت کد تخفیف با شماره 09921909098 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.