راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانکینو نو شد / نسخه جدید بانکینو با ظاهری جدید منتشر شد

بانکینو، نئوبانک خاورمیانه اخیراً نسخه جدید اپلیکیشن خود را بازطراحی و منتشر کرده است. در حال حاضر نسخه جدید بانکینو در دسترس کاربران قرار دارد.

بانکینو نام تجاری بانک دیجیتال بانک خاورمیانه است که در شهریور سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد. این بانک دیجیتال با تمرکز بر خدماتی مانند وام ضروری، مساعده آنی و کارت اعتباری، سعی دارد تجربه جدید و جهانی از خدمات بانکی برای کاربران فراهم کند. 

در جدیدترین نسخه منتشرشده از سوی اپلیکیشن بانکینو، صفحه اصلی اپ که شامل سرویس‌هایی همچون کارت‌به‌کارت، رمز یک‌بار مصرف، مدیریت رمز و کارت، وامینو و…. می‌شد به کل عوض شده است؛ در نسخه جدید چیدمان و ترتیب این سرویس‌ها و ظاهر آیکون‌ها تغییر کرده، همچنین سرویس وامینو از این بخش برداشته شده و به یکی از چهار آیکون اصلی پایین صفحه منتقل شده است.

در نسخه پیشین چهار آیکون اصلی پایین صفحه شامل صفحه سرویس‌های بانکینو، بانک من، تراکنش‌ها و پروفایل می‌شد که پس از بازطراحی و ریدیزاین اپ، آیکون بانک من با سرویس صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری جابه‌جا شده و همچنین آیکون تراکنش‌ها با سرویس وامینو جابه‌جا شده است.

درباره صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری بانکینو که اکنون بیشتر از گذشته به چشم‌ می‌خورد باید گفت این صندوق سرمایه‌گذاری شامل صندوق افق کارگزاری بانک خاورمیانه با درآمد ثابت و بازدهی یکساله ۲۰ درصد است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت یکی از کم‌ریسک‌ترین انواع روش‌های سرمایه‌گذاری است. این صندوق‌ها سرمایه‌های مردم را در اوراق کم‌ریسک مانند سپرده‌های بانکی، اوراق مشارکت و سایر اوراق بدون ریسک قابل معامله در بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وامینو، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های بانکینو، سرویس ارائه وام کوتاه‌‌مدت است که تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته و با توجه به رتبه اعتباری و امتیاز مشتریان به آنها وام ضروری با سود سالانه دو درصد اعطا می‌کند.

قابلیت‌های اصلی اپلیکیشن بانکینو:

  • افتتاح حساب
  • دریافت کارت
  • صدور مجدد کارت
  • تغییر رمز اول و فعال‌سازی رمز پویا
  • وام و تسهیلات بانکی
  • سرمایه‌گذاری

کاربران اپلیکیشن بانکینو از طریق بازار، مایکت و سیب اپ می‌توانند نسخه جدید این اپلیکیشن را دانلود کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.