راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش راه پرداخت از حضور بخش بانکی در پانزدهمین نمایشگاه فاینکس / ارائه جدیدترین محصولات بانکداری الکترونیک

پانزدهمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه شرکت‌های بانکی، بیمه‌ای و بورسی و برخی کسب‌وکارهای فعال مرتبط با این حوزه‌ها حضور دارند و از محصولات و دستاوردهای جدید خود رونمایی می‌کنند. «راه پرداخت» در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه از غرفه‌های بخش بانکی بازدید کرده و محصولات و خدمات ارائه‌شده از سوی آنها را بررسی کرد. البته در این گزارش فقط برخی بانک‌های حاضر در نمایشگاه فاینکس بررسی شده‌اند و در روزهای بعدی نمایشگاه به شرکت‌ها و فعالان دیگر حوزه‌های نمایشگاه بانک، بورس و بیمه نیز می‌پردازیم.

بانک رفاه کارگران به همراه شرکت‌های تحت پوشش این بانک از جمله شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صرافی و بیمه در سالن ۴۰ غرفه شماره ۲۷ حضور دارد.

محصولات و طرح‌های مختلف از جمله سهمینو، ارمغان، حرکت و… از جمله طرح‌ها و محصولات بانک رفاه کارگران در اولین روز از پانزدهمین نمایشگاه فاینکس هستند.

به علاوه، این بانک در غرفه خود در نمایشگاه فاینکس پذیرای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف است و با ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده به این شرکت‌ها، به ارائه محصولات و خدمات B2B نیز می‌پردازد.

بانک ملت به همراه شرکت‌های زیرمجموعه این بانک از جمله کارگزاری ملت، شرکت تأمین سرمایه ملت، بیمه ما و به‌پرداخت ملت در غرفه شماره ۱۱ سالن ۴۰ نمایشگاه فاینکس حضور دارد.

نسخه جدید اپلیکیشن بانک‌پلاس از محصولات جدیدی است که در روز اول نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در غرفه بانک ملت معرفی شد. این اپلیکیشن نوعی بانکداری مبتنی بر شبکه اجتماعی است که افراد می‌توانند به‌وسیله آن علاوه بر انجام امور مالی نظیر کارت‌به‌کارت، به انجام اموری نظیر برقراری ارتباط و تعامل از طریق ارسال پیام متنی و تصویری با دیگر کاربران اقدام کنند.

فرابیمه ما یکی دیگر از محصولات شرکت بیمه ما از زیرمجموعه‌های بانک ملت است که در قالب ارائه طرح‌های بیمه زندگی و مستمری به کاربران و ارائه بیمه‌‌نامه با پرداخت حق بیمه از طریق تسهیلات ویژه بانک ملت در این نمایشگاه معرفی شد.

اوج ملت از دیگر محصولات جدید شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت است که نوعی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت به حساب می‌آید.

غرفه شماره ۳۱ سالن ۴۱ پانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه به پست‌بانک ایران اختصاص دارد. خدمات اختصاصی به شرکت‌های دانش‌بنیان، خدمات ارزی، خدمات ویژه باجه‌های بانکی روستایی، خدمات الکترونیک نظیر سرویس‌های خودپرداز، سرویس‌های Cashless، تلفن‌بانک، اینترنت‌بانک و همراه‌بانک و… از جمله خدماتی است که در غرفه پست‌بانک به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

پست‌بانک همچنین در فاینکس پانزدهم به ارائه اهم دستاورد‌ها در مناطق روستایی و کم‌برخوردار و افزایش آشنایی بازدیدکنندگان از ظرفیت‌های حمایتی پست‌بانک در حوزه دانش‌بنیان و فناوری اطلاعات نیز می‌پردازد.

بانک صادرات نیز از دیگر بانک‌های حاضر در پانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه است که در غرفه شماره ۲۸، سالن ۴۰ به همراه شرکت‌های زیرمجموعه این بانک حضور دارد. گروه مالی سپهر، شرکت هوشمند سپهر، تأمین مالی سپهر، هلدینگ صاد و پرداخت الکترونیک سپهر از جمله این شرکت‌ها هستند.

ارائه سرویس انتقال وجه داخلی به صورت آنی از طریق وب‌سرویس، حواله ساتنا به صورت آنی و بدون محدودیت مبلغ، ارائه سیستم افتتاح حساب غیرحضوری برای مشتریان کارگزاری، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک غیرحضوری از طریق وب‌سرویس بانکداری باز، ارائه سرویس حواله پایا تکی و گروهی بدون محدودیت مبلغ و ارائه کارت‌های بانکی ویژه در قالب کارت تجاری برای مشتریان با نشان تجاری مشترک بانک و مشتری از جمله خدمات و سرویس‌های بانک صادرات در بسته خدمات الکترونیک ویژه کارگزاران است.

بسته ویژه اعتباری از دیگر محصولات و طرح‌های بانک صادرات است که در این نمایشگاه معرفی و ارائه می‌شود.

وزارت امور اقتصادی و دارایی با ارائه یک گزارش عملکرد در سال ۱۴۰۱ در غرفه شماره ۱۰ سالن ۴۱ حضور دارد. همچنین بانک‌هایی که در پانزدهمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس حضور ندارند دارای یک میز خدمت در غرفه وزارت اقتصاد هستند.

علاوه بر این شورای سیاست‌گذاری و کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه فاینکس در وزارت اقتصاد به‌عنوان یکی از برگزارکنندگان این نمایشگاه تشکیل شده و ایرادات و کم‌وکاستی‌های نمایشگاه در دبیرخانه اجرایی این نمایشگاه در وزارت اقتصاد تحلیل و بررسی می‌شود.

مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت و خزانه‌داری کل کشور نیز در غرفه وزارت اقتصاد در فاینکس پانزدهم حضور دارد و به ارائه گزارش‌های مربوط به مطالبات و بدهی‌های دولت می‌پردازد.

بانک‌های ملی، تجارت و کشاورزی از دیگر بانک‌های حاضر در فاینکس پانزدهم هستند که در روزهای برگزاری نمایشگاه فاینکس، در گزارش‌های تکمیلی به معرفی محصولات و خدمات جدید این بانک‌ها می‌پردازیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.