راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز در مورد تلفنبانک موسسه اعتباری ثامن / راهنمای آموزشی

تلفنبانک موسسه اعتباری ثامن به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتریان می‌باشد. این سیستم یکی از سامانه‌های مهم بانکداری الکترونیک می‌باشد که به صورت لحظه‌ای و بدون وقفه (Online Real-time) در تمام ساعات شبانه‌روز اطلاعات لازم را در خصوص کلیه حسا‌های ریالی مشتریان ارائه می‌دهد.

.

نحوه فعال‌سازی تلفنبانک ثامن

شما می‌توانید با مراجعه به شعبه افتتاح‌کننده حساب خود، ضمن تکمیل فرم مربوطه و ارائه به متصدی ذی‌ربط، درخواست فعال‌سازی تلفنبانک را برای حساب‌های خود انجام دهید. پس از ثبت درخواست، پیامکی حاوی رمز اول و دوم برای شما ارسال شده و پس از دریافت پیامک، تا ۲۴ ساعت برای تماس با شماره ۰۲۱۸۹۵۳۰ و فعال‌سازی اولیه تلفنبانک، فرصت خواهید داشت. در غیر این صورت رمزهای دریافتی غیرفعال شده و می‌بایست مجدداً به شعبه مراجعه نمایید.

پس از برقراری تماس با شماره ۰۲۱۸۹۵۳۰ می توانید از خدمات تلفنبانک استفاده نمایید.

 .

انواع خدمات تلفنبانک موسسه اعتباری ثامن

  • مبتنی بر حساب
  • مبتنی بر کارت

 .

خدمات مبتنی بر کارت

در این حالت می‌بایست شماره کارت را وارد نمود. در صورت صحت اطلاعات وارده، رمز عبور دوم از مشتری درخواست می‌شود که با ورود رمز صحیح، خدمات ذیل برای مشتری خوانده می‌شود:

  • موجودی
  • پنچ گردش آخر حساب
  • مسدود کردن کارت

خدمات از طریق حساب

در این حالت می‌بایست شماره حساب به صورت کامل وارد شود و در صورت صحت اطلاعات، رمز عبور اول از مشتری درخواست شده که با ورود رمز صحیح، خدمات ذیل برای مشتری خوانده می‌شود:

سه گردش آخر حساب

  • گردش حساب از طریق نمابر
  • تغییر رمز
  • موجودی حساب

خدمات ویژه

  • پرداخت قسط
  • تغییر رمز دوم
  • پرداخت اقساط
  • غیرفعال کردن تلفنبانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.