راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ثبت اولین خرید با بیت‌کوین / برگزاری مراسم بیت‌کوین پیتزا در نوبیتکس

بیست‌و‌دوم می سال 2010، نخستین خرید بیت‌کوینی در دنیا انجام شد و یک برنامه‌نویس آمریکایی به نام لازلو برای خرید دو پیتزا، 10 هزار بیت‌کوین پرداخت کرد. قیمت 10 هزار بیت‌کوین در آن زمان، 41 دلار بود. علاقه‌مندان به بازار رمزارز این روز را با سفارش پیتزا جشن می‌گیرند و دوشنبه اول خرداد هم نوبیتکس، به مناسبت همین روز، میزبان جمعی از فعالان صنعت رمزارز و بلاکچین در ایران بود.

به گزارش روابط عمومی نوبیتکس، هدف این صرافی از برگزاری این برنامه‌ها، هم‌افزایی کامیونیتی رمزارزی ایران، تبادل دانش این حوزه بین محققان، برنامه‌نویسان و فعالان و علاقه‌مندان این صنعت و همچنین آشنایی فعالان جدید صنعت بلاکچین با فعالان قدیمی‌تر است.

این برنامه پس از چند ماه وقفه در ایونت‌های رمزارزی نوبیتکس برگزار شد و این پلتفرم اعلام کرده قصد دارد در ادامه نیز مثل سال گذشته نشست‌های تخصصی و آموزشی با حضور متخصصان صنعت بلاکچین برگزار کند.

دورهمی نوبیتکس در روز «پیتزای بیت‌کوین» در قالب دورهمی‌های بلاک‌دیز برگزار شد و فعالان صنعت، ساعاتی با هم معاشرت و تبادل نظر کردند. اعضای تیم بلاکچین نوبیتکس نیز در این دورهمی حضور داشتند.

منبع نوبیتکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.