راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دانشگاه تهران با حمایت والکس برگزار می‌کند / اولین دوره تحلیل تکنیکال با گواهینامه رسمی

دانشگاه تهران با حمایت صرافی والکس یک دوره تحلیل تکنیکال تدارک دیده که در پلتفرم توسعه منابع انسانی کارزیلا برگزار می‌شود. این دوره شامل ۵۰ درس ضبط‌شده و وبینارهای زنده هفتگی است.

تحلیل تکنیکال مجموعه‌ای از مهارت‌ها و روش‌ها برای پیش‌بینی بازارهای مالی با توجه به داده‌های گذشته است. گذراندن این دوره برای تمام کسانی که به سرمایه‌گذاری و ترید در بازارهایی نظیر رمزارزها، فارکس یا بورس علاقه‌مند هستند و همچنین افرادی که مایل‌اند آینده شغلی خود را به عنوان تحلیلگر بازارهای مالی بسازند، مفید است.

دانشجویان در استفاده از مباحث دوره کاملاً آزادی عمل دارند و می‌توانند برنامه زمانی خود را داشته باشند.

طی کردن مباحث دوره به طور معمول چند روز بیشتر طول نمی‌کشد؛ با این حال دانشجویان به مدت یک‌ سال به منابع دوره دسترسی دارند و می‌توانند در هر زمان به دلخواه در وبینارهای هفتگی شرکت کنند و از کمک استاد برخوردار شوند.

 در پایان این دوره دانشجویان گواهینامه رسمی و کتبی از دانشگاه تهران دریافت می‌کنند.

دانشجویان این دوره علاوه بر گواهینامه از دو امتیاز اختصاصی صرافی والکس نیز برخوردار می‌شوند. والکس به هر یک از دانشجویان ۵۰ هزار شیبا هدیه می‌دهد و علاوه بر این هر فصل سه نفر از دانشجویان برگزیده از فرصت کار آموزشی و استخدام در تیم تحلیل و ترید این صرافی نیز برخوردار می‌شوند.

پشتیبان رسانه‌ای این دوره کارخانه نوآوری رسانه‌ای راهکار و گروه رسانه‌‌ای راه پرداخت هستند و تمام علاقه‌مندان می‌توانند با کد تخفیف rahkar از پانصد هزار تومان تخفیف برخوردار شوند. اطلاعات بیشتر در مورد این دوره در وب‌سایت کارزیلا قابل دسترسی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.