راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هفتمین دوره رویداد بلاکچین اکونومی استانبول ۲۰ و ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود

رویداد بلاکچین اکونومی استانبول بزرگ‌ترین رویداد بلاکچین در اوراسیاست که طی آن نهاد‌های کلیدی صنعت کریپتو و کارشناسان گرد هم می‌آیند تا به بازتعریف آینده مالی بپردازند. هفتمین دوره این رویداد به مدت دو روز در ۱۰ و ۱۱ می ۲۰۲۳ (۲۰ و ۲۱ خرداد) در استانبول برگزار خواهد شد و برترین شرکت‌های کریپتو و کارآفرینان بلاکچین در آن حضور خواهند داشت.

به گزارش تریدینگ هاوس، استانبول شهری غنی از لحاظ تاریخی و فرهنگی است که از دیرباز یک مرکز مهم تجاری و قطب اقتصادی بوده است. امروزه، 16 درصد از جمعیت ترکیه و به عبارتی 13.6 میلیون نفر، صاحب ارزهای دیجیتال هستند که این کشور را به یکی از برترین کشورهای صاحب رمزارز در جهان تبدیل می‌کند. رویداد بلاکچین اکونومی استانبول، مهم‌ترین رویداد در این منطقه در حوزه‌ بلاکچین و ارزهای دیجیتال است و طیف گسترده‌ای از موضوعات متمرکز بر فناوری‌های مالی آینده و فرصت‌های گسترده با مشارکت بیش از 80 کشور جهان را ارائه خواهد کرد.


بزرگ‌ترین رویداد بلاکچین منطقه اوراسیا


رویداد پیش رو هفتمین دوره‌ بلاکچین اکونومی است که با بیش از سه هزار شرکت‌کننده طی دو روز در استانبول برگزار خواهد شد. بیش از 70 اسپانسر از این رویداد حمایت مالی خواهند کرد و بیش از 140 خبرنگار از سراسر جهان نیز آن را پوشش خواهند داد. در ادامه با شرکت‌کنندگان و اسپانسرهای این رویداد بیشتر آشنا خواهیم شد. Teklip، یک شرکت تبلیغاتی و رسانه‌ای نوآور در حوزه فناوری، برگزاری این رویداد را بر عهده دارد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، استانبول از دوران بیزانس به‌عنوان یک مرکز تجاری مهم از لحاظ اقتصادی و مالی در جهان به حساب می‌آمده و طیف وسیعی از فرصت‌های امیدوارکننده همواره در آن وجود داشته که این موضوع آن را به مکانی ایده‌آل برای برگزاری چنین رویدادی تبدیل می‌کند.


سخنرانان برتر بلاکچین اکونومی استانبول


موضوعات مهمی مانند اهمیت ان‌اف‌تی‌ها، بازی‌های بلاکچین، De-Fi، متاورس، پذیرش سازمانی فناوری‌های بلاکچین، سرمایه‌گذاری و تجارت ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها و مقررات حفاظت از وجوه کاربران و موارد دیگر در این رویداد پوشش داده خواهند شد.

شرکت‌کنندگان از شنیدن سخنان رهبران شرکت‌های بلاکچین و ارزهای دیجیتال اطلاعات ارزشمندی کسب خواهند کرد.

از سخنرانان برتر این رویداد می‌توان به مایکل سیلر از میکرواستراتژی، رامیا فریج از مجله فوربز و پیتر ون هوف از مایکروسافت اشاره کرد. سایر سخنرانان برتر عبارتند از:

  • انگین آلتان دوزیاتان، ستاره سینما و تلویزیون ترکیه
  • تیم دریپر از Draper Associates
  • لکس سوکولین، اقتصاددان شرکت ConsenSys
  • ویکتوریا اسکولار، تحلیلگر مالی بی‌بی‌سی، اسکای و بلومبرگ
  • امره آیدین، مهمان افتخاری، پاپ استار ترکیه‌ای
  • پیتر استیلول از کوین‌بیس

نهاد‌های شرکت‌کننده در بلاکچین اکونومی


شرکت‌ها و صرافی‌های معتبری در رویداد بلاکچین اکونومی استانبول حضور خواهند داشت که این امر نشان از اهمیت بازار منطقه برای این شرکت‌‌هاست. اعتبار این رویداد با وجود چنین شرکت‌هایی به مراتب افزایش یافته و حضور آنان کمک شایانی به افزایش تجربه شرکت‌های محلی خواهد کرد.

شرکت‌هایی نظیر میکرواستراتژی، OKX، کوکوین در این رویداد حضور خواهند داشت. سایر شرکت‌های برتر عبارتند از: Bitmain، لجر، Bitmex، آمازون، Crypto.com و Gate.io.


نحوه پوشش خبری رویداد


این رویداد توسط رسانه‌های بین‌المللی گوناگون پوشش داده خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار مربوطه را از رسانه‌هایی نظیر سی‌ان‌ان، بلومبرگ و رویترز دنبال کنند. همچنین رسانه‌های کوین‌تلگراف، Fortune، Investing,com، بیزینس اینسایدر، Market watch و یاهو فایننس به پوشش این رویداد خواهند پرداخت.


معرفی اسپانسرها و حامیان مالی


رویداد بلاکچین اکونومی استانبول، که به‌عنوان معتبرترین برند کنفرانس در صنعت رویدادهای بلاکچین و ارزهای دیجیتال مشهور است، فهرست قابل توجهی از شرکا و اسپانسرهایی از طیف وسیعی از حوزه‌ها را گرد هم آورده است. برندها با شرکت در این اجلاس معتبر فرصت بسیار خوبی برای دیده شدن در بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد بلاکچین و ارزهای دیجیتال منطقه دارند. از طریق حمایت مالی، شرکت‌ها می‌توانند به فعال‌ترین بازار ارزهای دیجیتال ترکیه دسترسی پیدا کنند، جایی که حجم تجارت روزانه به یک میلیون دلار می‌رسد.

اسپانسرهای این رویداد بر اساس میزان تعامل در رده‌‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند. رده‌بندی حامیان مالی به این ترتیب است:


شرکای برتر


شاخص‌ترین نام در میان شرکای برتر OKX است. از دیگر شرکت‌های حاضر در این رده می‌توان به Fsinsight، B2broker، Foxify و Merv academy اشاره کرد.


معرفی اسپانسرهای ویژه


Bitmain، MEXC Global و Saitama از اسپانسرهای ویژه این رویداد خواهند بود. آرون گروپس نیز نام آشنای دیگری است که در این دسته به چشم می‌خورد.


اسپانسرهای طلایی


در این دسته می‌توان از شرکت‌هایی نظیر B2Binpay، Pankito، Veremark، Whitebit و Seed نام برد.


اسپانسرهای نقره‌ای


اسپانسرهای نقره‌ای این رویداد عبارتند از: Casper، Qlindo، Pabio، Hirebolt، Visit world و غیره.


اسپانسرهای برنزی


اسپانسرهای برنزی نیز شامل شرکت‌هایی مانند Quan2om، Brn token، Meatec، Meta yobi و غیره است.

این رویداد از ۸ تا 11 می 2023 در هتل و مرکز همایش پولمن استانبول برگزار خواهد شد و شرکت‌های برتر ارز دیجیتال و کارآفرینان بلاکچین در آن حضور خواهند داشت. 8 تا 9 می برای رویدادهای جانبی رسمی و 10 تا 11 می برای برگزاری رویداد رسمی برنامه‌ریزی شده است.

پس از اجلاس بسیار موفقیت‌آمیز اقتصاد بلاکچین در لندن در اوایل سال جاری، که طی آن بیش از سه هزار شرکت‌کننده از 67 کشور گرد هم آمدند تا سخنان بزرگان از جمله افراد برجسته‌ای مانند لکس سوکولین، اقتصاددان ارشد ConSensys، دانیل آنتکلیف، مدیر اجرایی Gate.io و پراشانت ملیک، رهبر ارشد بخش فناوری در HSBC را بشنوند، رویداد استانبول نیز وعده داده‌ که به همان اندازه مفید و آموزنده باشد.

رویداد بلاکچین اکونومی استانبول یک ابتکار جهت گردهمایی شرکت‌های برتر ارزهای دیجیتال و کارآفرینان بلاکچین است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اخبار لحظه‌ای در مورد این رویداد، می‌توانند به سایت تریدینگ هاوس مراجعه کنند.

منبع تریدینگ هاوس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.